تولیت آستان مقدس حرم سید علاء الدین حسین (ع):

توهین به پلیس، سنگ اندازی در مسیر خدمت به مردم است

حجت‌الاسلام و المسلمین «طاهری» گفت: خدمات پلیس در جامعه قابل توصیف نیست و هرگونه بی‌احترامی و یا توهین به کارکنان پلیس، سنگ اندازی در مسیر خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۵۴۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ - 05October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محی الدین طاهری» تولیت آستان مقدس حرم سید علاءالدین حسین (ع) امروز چهارشنبه با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت فراجا (پلیس ایران) ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مجموعه انتظامی استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: خدمات پلیس در جامعه قابل توصیف نیست و هرگونه بی احترامی و یا توهین به کارکنان پلیس، سنگ‌اندازی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است.

تولیت آستان مقدس حرم سید علاء الدین حسین (ع) افزود: اقدامات و تلاش‌های گسترده مجموعه انتظامی در راستای تأمین امنیت جامعه و ارائه خدمات به مردم، بسیار ارزشمند است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: البته در این مسیر عده‌ای خواص بی بصیرت هستند که این اقدامات، خدمات و جانفشانی مأموران پلیس در جامعه را نمی بینند و درک نمی‌کنند که بسیار شرم آور است.

تولیت آستان مقدس حرم سید علاء الدین حسین (ع) افزود: دشمنان ایران اسلامی هر روز به دنبال بهانه ای هستند تا با استفاده از آن اقدامات مجموعه‌های خدمت‌رسان و زحمتکشی همچون پلیس را زیر سوال ببرند که البته همچون همیشه ناکام می مانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار