شهردار شیراز:

امنیت امروز ثمره رشادت جان برکفانی همچون نیروی انتظامی است

«اسدی» شهردار شیراز در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته انتظامی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرمانده‌ انتظامی استان فارس و همه مدافعان نظم و امنیت تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ - 05October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسن‌ اسدی» شهردار شیراز امروز در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته انتظامی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرمانده‌ انتظامی استان فارس و همه مدافعان نظم و امنیت تقدیر کرد و بخشی از امنیت امروز را مرهون رشادت‌های جان بر کفان نیروی انتظامی دانست.

شهردار شیراز در این پیام نوشت: نیروی انتظامی به‌عنوان مجموعه‌ای مقتدر و انقلابی، حافظ امنیت و نظم عمومی در جغرافیای این مرزوبوم است که شجاعانه و قاطعانه در عرصه‌های مختلف امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند.

شهردار شیراز در این پیام افزود: نیروی مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاسداران شرف و عزت و تامین کنندگان نظم و امنیت و حافظان منافع ملت در کشور عزیزمان ایران هستند.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: وجود نعمت بی بدیل امنیت در کنار اعتماد مردم به این نیرو از جمله ثمرات ارزشمند جان برکفان نیروی انتظامی در جای جای ایران اسلامی است که باید آن راقدر بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار