پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی درگذشت پدر شهید «عبدالحسین پنجی»

سرهنگ «حبیبی» در پیامی درگذشت پدر شهید «عبدالحسین پنجی آزارکی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ - 06October 2022

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی درگذشت پدر شهید «عبدالحسین پنجی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در پی درگذشت پدر شهید «عبدالحسین پنجی آزارکی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حاج «ملک علی پنجی آزارکی» پدر گرانقدر شهید «عبدالحسین پنجی» از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان شد.

رجاء واثق دارم نام پدر مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزند برومند و فداکارشان عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی و استان گیلان و شهرستان «رودسر» ماندگار و اهتمام مردم این دیار شهیدپرور را به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهید پنجی و آحاد ارادتمندان به خانواده‌های مکرم شهدا تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزند شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار