در پیام سردار «مرادحاجتی» آمده است؛

شهادت پیوسته نشانه تداوم فرهنگ غنی دفاع مقدس در نیروی انتظامی است

شهادت پیوسته پلیس انقلابی ما در عرصه های مختلف نشانه تداوم همین فرهنگ غنی دفاع مقدس در این نیروی انقلابی و مردمی است. 
کد خبر: ۵۴۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶ - 06October 2022

شهادت پیوسته نشانه تداوم فرهنگ غنی دفاع مقدس در نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز به مناسبت فرارسیدن «روز فرماندهی انتظامی کشور» پیامی صادر کرد.

در متن پیام آمده است؛

نیروی انتظامی نهادی برآمده از متن مردم و انقلاب اسلامی است که با تکیه بر اخلاق، صلابت، اقتدار و مجهز شدن به فناوری‌های نوین برای مقابله با عاملان ناامنی و شرارت در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی کشور، نقش اثرگذار و مهمی را در تامین امنیت پایدار ایفا کرده است.

تاریخ پرافتخار این نیروی خدوم در دوران دفاع مقدس و صیانت همزمان از مرزها و شهرها علاوه بر تلاش برای برقراری نظم در کشور، بر هیچکس پوشیده نیست و مردم همچون همیشه قدردان این همه مجاهدت بوده و هستند. مجاهدت هایی که هنوز ادامه دارند و شهادت پیوسته پلیس انقلابی ما در عرصه های مختلف نشانه تداوم همین فرهنگ غنی دفاع مقدس در این نیروی انقلابی و مردمی است. 

اکنون نیز که دشمنان و جریان نفاق همصدا و متحد در برابر ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی صف آرایی کرده اند و به بهانه واهی نقض حقوق زنان به دنبال بر هم زدن آرامش کشور و تشویق به ناامنی و اغتشاش با هدف ممانعت از پیشرفت و رشد همه جانبه کشور هستند، مدافعان امنیت همچون همیشه با چشمانی بیدار و آگاه به نیات و اهداف دشمنان و با روحیه انقلابی و پاسداری از ارزش‌های دینی و الهی، نقشه دشمنان را خنثی ساخته و بار دیگر به جهانیان نشان دادند که حراست و دفاع از امنیت عمومی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در استان خوزستان، این مناسبت ارزشمند را به جان برکفان فرماندهی انتظامی کشور و برادر جهادی ام سردار «سیدمحمد صالحی» فرماندهی انتظامی خوزستان که به همراه نیروهای خود قهرمانانه در میدان امنیت، حضوری چشمگیر و فعال داشته اند تبریک می گویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار