نماینده ولی فقیه در استان همدان:

جنگ بین حق و باطل، آزمایشی برای تحقق ایمان مردم است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: دوران جنگ بین حق و باطل در ظاهر سختی و فتنه دارد، اما نکته اساسی این است که قرآن می‌گوید این گرفتاری‌ها در جامعه، آزمایشی برای تحقق ایمان مردم است.
کد خبر: ۵۴۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ - 06October 2022

جنگ بین حق و باطل، آزمایشی برای تحقق ایمان مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» ‌نماینده ولی فقیه در استان همدان شامگاه (چهارشنبه) در آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی اظهار داشت: یکی از مسائلی که قرآن کریم مطرح می‌کند استقامت در مجاهدت است، خیلی‌ها در ابتدا در مسیر انقلابی و در کنار اولیای خدا بودند؛ اما با فتنه‌های مختلف از ولی فقیه جدا شدند

وی افزود: دوران جنگ بین حق و باطل در ظاهر سختی و فتنه دارد و گاهی از موارد ممکن است انسان احساس شکست کند، اما نکته اساسی این است که قرآن می‌گوید این گرفتاری‌ها در جامعه، آزمایشی برای تحقق ایمان مردم است.

حجت‌الاسلام شعبانی متذکر شد: نتیجه این سختی‌ها شناخت درست و دقیق از دشمن است. این اتفاق‌ها یک فرصت مناسب است که نظام اسلامی خلاهای فرهنگی را شناسایی و دشمن خودش را بشناسد.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در جریان جنگ با داعش مقاومت کردند و خداوند در این بحران‌ها می‌خواهد مومنین خودشان را نجات دهند، گفت: مجاهدت‌های شهید همدانی و چهل سال مجاهدتش، همانند روزی که دوران دفاع مقدس آغاز شد نشان از مقاومت بالای آن شهید دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار