امام جمعه نایین:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران از ولی‌نعمتان انقلاب هستند

حجت‌الاسلام «مطهرخو» گفت:خانواده‌های شهدا و ایثارگران از ولی‌نعمتان انقلاب هستند و وظیفه تمامی مسئولان و آحاد مردم تکریم آن‌ها است.
کد خبر: ۵۴۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 06October 2022

خانواده‌های شهدا و ایثارگران از ولی‌نعمتان انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، حجت‌الاسلام «محمدمطهرخو» امام جمعه نایین، «محسن فیروزی» فرماندار، سرهنگ «هادی کیان مهر» فرماندهی انتظامی شهرستان و «محمود اشکستانی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نائین با خانواده‌های معظم شهیدان «محمد محمد میرزایی» و  «مجید جهان پناه» دیدار و از آنان دلجویی کردند.

حجت‌الاسلام مطهرخو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای فراجا اظهار داشت: شهدا تربيت‌يافتگان دامان مادران و پدرانی هستند كه در مسير اعتلای نظام اسلامی، جان عزیز خود را فدا كردند و امروز عزت و سربلندی کشور مرهون خون پاک اين عزيزان است و ما وظيفه داريم به پاس رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا از خانواده آن‌ها سرکشی و به مشکلاتشان رسيدگی کنيم.

در ادامه دیدار «محسن فیروزی» فرماندار نایین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران را ازجمله منویات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امیدواریم که امانت‌دار و میراث دار خوبی برای شهدای عزیزمان باشیم.
سرهنگ «هادی کیان مهر» فرماندهی انتظامی شهرستان نایین ضمن گرامیداشت هفته فراجا گفت: ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت کشور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار