استاندار گیلان:

ایران علی‌رغم همه دشمنی‌ها و خیانت‌ها کشوری با امنیت بوده و است

«عباسی» با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری مقتدر در عرصه امنیت داخلی و خارجی است، گفت: دشمنان ارزش این امنیت را می‌دانند و لذا روی آن دست گذاشته‌اند، اما ایران علی‌رغم همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها و خیانت‌ها، یک کشور با امنیت کامل بوده و است.
کد خبر: ۵۴۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 06October 2022

ایران علیرغم همه دشمنی‌ها و خیانت‌ها کشوری با امنیت بوده و هست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل الخطاب بود و همگان باید براساس همین نقشه راه حرکت کنیم و بصیرت داشته باشیم و دشمن را بشناسیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمنان نقشه‌های زیادی برای ما دارند و بایستی هوشیارانه و هوشمندانه عمل کنیم، تصریح کرد: شاهد شتاب گرفتن روند پیشرفت کشور در همه بخش‌ها هستیم و دولت برای گره گشایی از مشکلات و فعال شدن اقتصاد دانش بنیان و بی اثر کردن تحریم‌ها تلاش می‌کند؛ لذا همه دشمنان از جمله تجزیه طلب‌ها و منافقین و سلطنت طلبان به میدان آمده اند تا مانع این حرکت شوند.

وی با اشاره به انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد برخی خواص در جریان اخیر، افزود: خواص بی بصیرت در فتنه‌ها شتاب زده عمل می‌کنند و این بار نیز شاهد این بی بصیرتی در برخی از افراد بودیم، اما مردم ما بصیر و دشمن شناس هستند و همانند گذشته به موقع وارد صحنه شدند.

عباسی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل درست و منطقی و مستدل این حادثه، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های کشور هستند، اما خلاء‌ها و غفلت‌هایی موجب شده دشمنان آنان را هدایت کنند.

وی با بیان اینکه آرامش لازم در جامعه ایجاد شده و شاهد برقراری امنیت هستیم، تاکید کرد: افراد سازماندهی شده و مرتبط با معاندین نظام حسابشان با جوانانی که از روی ناآگاهی و هیجان دست به آشوب زدند، فرق می‌کند.

استاندار گیلان از دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی خواست به تبیین حوادث اخیر در راستای بیامات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مواضع رئیس جمهوری بپردازند و متذکر شد: دولت به دنبال رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه است و لذا اجازه نمی‌دهیم که دشمنان با دروغ پراکنی و تحلیل‌های غیر منصفانه امنیت جامعه را هدف قرار دهند؛ البته نقد و اعتراض برای اصلاح امور ایراد ندارد و وظیفه مسئولان است که به نیاز‌های مردم در بخش‌های اجتماعی و اقتصادی پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری مقتدر در عرصه امنیت داخلی و خارجی است، تصریح کرد: دشمنان ارزش این امنیت را می‌دانند و لذا روی آن دست گذاشته‌اند، اما ایران علی‌رغم همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها و خیانت‌ها یک کشور با امنیت کامل بوده و است و دشمنان نتوانسته اند این امنیت را به هم بزنند.

عباسی از دستگاه قضایی خواست برخورد قاطع با مخلان امنیت و آسیب زنندگان به اموال مردم و اغتشاشگران داشته باشد و خاطرنشان کرد: آسیب شناسی مشکلات و رفع آنان نیز حق مردم است و مسئولان باید در راستای خدمت صادقانه به همه حرف‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان گوش دهند.

وی بسیاری از شخصیت‌های شاخص علمی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دارای قدرت تجزیه و تحلیل را پای کار نظام دانست و تاکید کرد: دولت در جهت رفع فقر و محرومیت زدایی در خدمت مردم است و باید با برنامه ریزی، برنامه دشمن را خنثی کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به هزینه هزاران میلیاردی دشمن برای ناامید کردن مردم، افزود: ما باید با ایجاد رونق و توسعه در بخش‌های اقتصادی و اقتصاد مردم محور در جامعه امیدآفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از ۵۰ میلیون گردشگر وارد استان گیلان شده‌اند، متذکر شد: هیچ کمبودی در کالا‌های اساسی نداریم که نشان دهنده وجود همدلی در استان جهت مدیریت فضاست و اجازه نمی‌دهیم دشمنان نفوذ داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها