استاندار قم:

هفته نیروی انتظامی فرصت شایسته‌ای برای قدرشناسی از حافظان امنیت است

شاهچراغی در پیامی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی، فرصت شایسته و مناسبی برای قدرشناسی از حافظان نظم و امنیت در جامعه است.
کد خبر: ۵۴۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ - 06October 2022

هفته نیروی انتظامی فرصت شایسته‌ای برای قدرشناسی از حافظان امنیت استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم در پیامی خطاب به سردار سید محمود میرفیضی فرماندهی انتظامی استان قم، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در پیام استاندار قم آمده است:

هفته نیروی انتظامی، فرصت شایسته و مناسبی برای تبیین نقش کلیدی امنیت در جامعه و قدرشناسی از زحمات کسانی است که در کسوت پرافتخار پلیس و با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، زمینه را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم و صیانت از حریم ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم می‌نمایند.

این فرصت را مغتنم دانسته، ضمن ادای احترام به شهدای عرصه نظم و امنیت، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و مجموعه فرماندهان و پرسنل شجاع و جان‌برکف فرماندهی انتظامی استان قم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

با قدردانی از تلاش‌های ارزنده‌تان در راه تامین و استقرار نظم و امنیت و آسایش ام القرای جهان تشیع، امیدوارم در پرتو الطاف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا در مسیر ایفای شایسته وظایف و ماموریت‌های سازمانی و خدمت صادقانه به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (س) موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار