جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی سبب هراس دشمنان شده است

سردار «طهاسبی» گفت: بسیج در همه حوزه‌ها برای خدمت رسانی به مردم با قدرت حضور فعال دارد و با پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی سبب هراس دشمنان شده است.
کد خبر: ۵۴۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، اختتامیه چهارمین جشنواره استانی اسوه (انتخاب و معرفی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات برتر) سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد.

این مراسم سردار «ابوالفضل طهاسبی»، جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حضور فعال بسیجیان و ارائه موفق عملکرد‌ها در این نمایشگاه اظهار داشت: ارائه عملکرد و فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور در ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه امسال نشان از فعالیت خوب و قابل قبول بسیجیان این استان دارد.

سردارطهماسبی با بیان اینکه بسیج در گام پنجم انقلاب وظیفه خاصی دارد افزود: در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی که طی شد باید به این سخنان رهبر معظم رهبری توجه کرد که کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم و برای حفظ انقلاب چه کار‌هایی باید انجام دهیم.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: سند اعتلای بسیج، سند بالادستی یعنی بیانیه گام دوم انقلاب است و ضمن توجه به بیانیه دوم انقلاب، فرماندهان، بسیج محلات و مردم باید این بیانیه را بخوانند و به ۶ توصیه رهبری در این خصوص عمل کرده و حرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: بسیج در همه حوزه‌ها برای خدمت رسانی به مردم با قدرت حضور فعال و پویا دارد و اگر دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی مورد خدشه و تهاجم دشمنان قرار گیرد بسیج قدرتمندانه در کنار دیگر مدافعان قرار دارد و به صورت آفندی عمل می‌کند.

وی عنوان کرد: بسیج یک نهاد مردمی است و در دهه پنجم با یک رویکرد مشخص و با تجارب چهار دهه گذشته در همه جا میدان دار است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حضور بسیجیان در کشور گفت: بسیج با سازماندهی در ارگان‌های مختلف و خدمت رسانی در همه عرصه‌ها از جمله در زمان شیوع ویروس کرونا بسیج با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار مدافعان بهداشت به میدان آمد و همچنین در کار‌های امدادی، گروه‌های جهادی، در عرصه مدیریتی هر جا لازم باشد بسیج با قدرت حضور دارد.

وی ابراز داشت: بسیج در یک کلمه سرباز نظام و‌گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص اتفاقات اخیر کشور همه چیز تمام شد و ایشان تکلیف را تمام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار