پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته سازمان انتظامی:

برقراری نظم و امنیت اجتماعی حاصل زحمات مخلصانه سازمان انتظامی است

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت فرا رسیدن هفته سازمان انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ - 06October 2022

برقراری نظم و امنیت اجتماعی  حاصل زحمات مخلصانه نیروی انتظامی  است

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته سازمان انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرو قامتان فراجا، ایثارگران بی‌منت و بی‌ادعایی که همواره حافظ نظم و امنیت  جامعه هستند و  برای برقراری نظم، قانون و عدالت در کشور جانفشانی می‌کنند و در این راه شهدای زیادی تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند.

بدون شک، پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را می‌طلبد تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

مرزهایمان اگر امن است فرزندانی از این آب و خاک با تحمل رنج دوری از خانواده، پاسبان روز و شب این خاک هستند و   شجاعانه تا پای جان در برابر کسانی که قصد ورود و آسیب رساندن به کشور را دارند با تمام وجود مقاومت می‌کنند.

در اغتشاشات اخیر نیز همه‌ی ما شاهد بودیم که برادران دلاور نیروی انتظامی چگونه از حیثیت و کیان این ملت دفاع کردند و در این راه شهدایی را نیز تقدیم نمودند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت، به ویژه فرماندهی محترم انتظامی استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم به یاری پروردگار متعال بیش از پیش در حفظ، تأمین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار