سخنگوی جبهه پیروان رهبری:

دانشجویان، زنان و جوانان هدف دشمنان قرار گرفته‌اند

سید کمال سجادی گفت: سرمایه‌گذاری برای ایجاد ناامنی در دانشگاه‌ها و به تعطیلی کشاندن آن‌ها هدف دیگری بود که دشمن در روز‌های اخیر به شدت روی آن تمرکز کرده بود تا به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۵۴۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 07October 2022

دانشجویان، زنان و جوانان هدف دشمنان قرار گرفته‌اندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید کمال سجادی» سخنگوی جبهه پیروان رهبری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره اغتشاشات اظهار داشت: با توجه به پیشینه‌ای که اغتشاشات در کشور دارد از جمله تجربه فتنه سال ۸۸، این بیان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «همه کسانی که به خیابان‌ها آمده‌اند یک حکم ندارند»، حاکی از نگاهی واقع‌گرایانه و رئالیستی است.

وی ادامه داد: حادثه‌ای تأسف‌بار پیش آمد و یک جوان ایرانی از دنیا رفت، بلافاصله اعلام شد که مقامات و دستگاه‌های مربوطه در حال پیگیری موضوع هستند. این در حالی است که اتفاقاتی به مراتب بدتر در کشور‌های اروپایی رخ می‌دهد، اما رسیدگی صورت نمی‌گیرد.

سجادی بیان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی دشمنان بسیاری دارد هر اتفاقی که در کشور می‌افتد مورد توجه ویژه رسانه‌های غربی و معاند قرار می‌گیرد. آن‌ها با بزرگنمایی و سوءاستفاده از موضوع می‌خواهند اقداماتی را در راستای اهداف خود انجام دهند و البته هدفی جز تجزیه، براندازی و ناامن کردن کشور ندارند؛ بنابراین حجم فراوانی از متن، خبر و محتوا در پی اتفاقات گوناگون از طرف دشمنان و بیگانگان تولید می‌شود و ممکن است جامعه در پی دریافت این حجم از محتوا تحت تأثیر قرار بگیرد.

دانشجویان، زنان و جوانان جامعه هدف دشمنان قرار گرفته‌اند

سخنگوی جبهه پیروان رهبری اظهار کرد: دشمن که می‌خواهد بر جمعیت مد نظر خود بیافزاید با دست گذاشتن روی جوانان، از فرزندان این کشور سوءاستفاده می‌کند، آنچنان که شاهد تحت تأثیر قرار گرفتن جوانان دهه هشتادی بودیم؛ بنابراین در رسیدگی دستگاه‌های قضائی به ماجرای اعتراضات اخیر این موضوع باید مد نظر قرار داده شود که کسانی که به خیابان‌ها آمده‌اند چند دسته هستند و لازم است از هم جدا شوند.

وی اضافه کرد: عده‌ای از روی عواطف، احساسات و شور جوانی به خیابان‌ها آمدند و ممکن است لزوماً معاند نباشند؛ بنابراین مقصران اصلی، تخریب‌گران، یا کسانی که مسلح به خیابان‌ها آمده‌اند باید از سایرین جدا شوند؛ چراکه برخورد با کسانی که ناامنی ایجاد کرده‌اند باید به نسبت سهمی که داشته‌اند صورت بگیرد.

سجادی تاکید کرد: دشمن همچنین روی جامعه هدف زنان سرمایه و هدف‌گذاری کرده است. حجاب، مسئله اصلی کشور نیست، اما دشمن آن را به عنوان یک ابزار مورد سوءاستفاده قرار داده است و از آن علیه مردم، امنیت و کشور بهره می‌برد.

وی با اشاره به بخش دیگری از برنامه‌ها و سیاست‌های دشمن برای دانشجویان در حوادث اخیر بیان کرد: سرمایه‌گذاری برای ایجاد ناامنی در دانشگاه‌ها و به تعطیلی کشاندن آن‌ها هدف دیگری بود که دشمن در روز‌های اخیر به شدت روی آن تمرکز کرده بود تا به اهداف خود برسد.

قوم کُرد، گروهک‌های تروریستی را از خود می‌رانند

سجادی ضمن اشاره به بخش دیگری از بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه قوم کرد از علاقه‌مندان به اسلام و نظام هستند، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند قوم کرد یک قوم اصیل ایرانی است که افرادی وطن‌پرست، متدین و غیور دارد. گروهک‌هایی مثل «کومله» در طول این سال‌ها با اقدامات جنایتکارانه چهره واقعی خود را نشان داده‌اند و قطعاً نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. اگر هم اقدامی صورت می‌دهند با پشتیبانی قدرت‌های خارجی است.

سخنگوی جبهه پیروان رهبری خاطرنشان کرد: حساب مردم کُرد از گروهک‌های تروریستی کاملاً جدا است و قطعاً بیانات رهبر انقلاب که شناخت خوبی از قوم بلوچ و کُرد دارند روشنگر خوبی خواهد بود. این قوم دوستدار نظام هستند و در طول سال‌های جنگ شهدای زیادی را هدیه کرده‌اند. قطعاً این بار نیز با تشخیص درست خود، گروهک‌های بیگانه را از خود می‌رانند. دشمن که می‌خواهد بر جمعیت مد نظر خود بیافزاید از جوانان سوءاستفاده می‌کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار