امام‌جمعه موقت اصفهان:

دشمن هدفی جز نابودی نظام اسلامی ندارد

آیت‌الله «مهدوی» گفت:دشمن هدفی جز نابودی نظام اسلامی ندارد. جوانان باید هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند.
کد خبر: ۵۴۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 07October 2022

دشمن هدفی جزء نابودی نظام اسلامی نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سیدابوالحسن مهدوی» امام‌جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اصفهان با اشاره به اینکه گروهی که چادر را از سر زنان برداشتند و یا بی حیایی و بی‌عفتی کردند، اظهار داشت: عفت پیام عقل است و اگر شخصی دین هم ندارد حداقل باید به فرمان عقل خود حجاب و عفاف را رعایت کند.

وی با بیان اینکه حجاب قبل از اسلام هم بین ادیان و کشورهای مختلف وجود داشته و زنان ایرانی از سه هزار سال پیش پوشیده و محجبه بوده‌اند و حجاب پیام حق و حیا است، تاکید کرد:شخصی که حیا دارد هم دارای عفت درونی و هم دارای حجاب بیرونی است؛ البته دشمنان همیشه بهانه‌های مختلفی برای هجمه به ما داشته‌اند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جریان کوی دانشگاه در سال ۸۷ که ربطی به حجاب نداشت، این‌ها روزی آنجا را بهانه می‌کنند روزی دیگر در انتخابات سال ۸۸ شکست می‌خورند و روزی دیگر در سال ۹۸ بنزین و امروز نیز بحث عفت و حجاب را بهانه کرده‌اند، تصریح کرد:دشمن با حجاب و بی حجابی کاری ندارد. آن‌ها دنبال چیز دیگری هستند و هدف اصلی آنها نابودی نظام اسلامی است.

آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه ریشه اختلاف‌ها و تحرکات داخل از خارج کشور نشأت می‌گیرد پس باید توجه داشته باشیم که دشمن چه راهکارهایی در پیش گرفته است، افزود: اقشار مختلف جامعه فرهنگی، هنری و ورزشی به گفته رهبر انقلاب اسلامی حسابشان از معدود افراد معلوم الحال جدا است. این افراد کرامت زنان را لگدمال کردند و بر خلاف حکم عقل عمل کرده‌اند، اما بدانند زنان ملت ایران متوجه این نکته‌ها هستند. باید متوجه سخنانی باشیم که از زبان مزدوران خارجی جاری می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی که حضور جوانان امید آفرین است و همین جوانان در دفاع از میهن، جبهه مقاومت، عرصه‌های پیشرفت علمی، آئین‌های دینی و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی فعال و پرشور حضور می‌یابند، ابراز داشت: امروز مردم با تبعیت از رهبری همچنان در همه عرصه‌ها حضور جدی دارند و سعی می‌کنند افق‌های جدیدی پیش روی خود باز کنند.

آیت الله مهدوی با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی که این نیروی مردمی بیشترین رأفت، خویشتن داری و همراهی را با مردم داشتند، عنوان کرد: کسی که به پلیس حمله می‌کند در واقع امنیت مردم را هدف گرفته است. همین‌جا لازم است به دشمنان خارجی اعلام کنیم مردم تا جایی ملاحظه می‌کنند، اما اگر احساس خطر کنند دشمنان خواهند دید همین مردم و جوانان عزیزی که در عرصه‌های مختلف حضور دارند با آنها و نقشه‌های آنها مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار