امام جمعه کوهدشت:

نیروهای امنیتی در قضایای اخیر هوشمندانه عمل کردند

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: نیروهای انتظامی، بسیجی و امنیتی در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند ولی هوشمندانه عمل کردند.
کد خبر: ۵۴۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ - 07October 2022

نیروهای امنیتی در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند ولی هوشمندانه عمل کردندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: شاداب بودن و دوری از کسالت، عدم بی‌قراری و گله‌مند نبودن از خداوند متعال از ویژگی‌های انسان صبور در جامعه به شمار می‌روند. بی‌تابی و شتاب زدگی موجب می شود انسان در حوادث درست عمل نکند و امید او از دست برود و تلاش‌ها را تضعیف کند.

وی عنوان کرد: انسان نباید از حد عدالت خارج شود، وقتی خبری به او می‌رسد باید ابتدا تحقیق کند که چقدر درست بوده و در راستای صحت سنجی آن اقدام کند. راه نجات در دنیا و آخرت این است که دل‌های ما شیعیان با عمل کردن به پیمان‌های الهی قوت بگیرد و افضل الاعمال نیز انتظار فرج است زیرا با ظهور حضرت ولی عصر (عج) تمام مشکلات برطرف خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به اینکه مخالفان با اسلام قصدشان تفرقه بین تمام مسلمانان است، گفت: اگر انسان خواست خداوند را بر خواست خودش مقدم کند در آخرت جایگاه عظیمی خواهد داشت.  رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که دشمنان قصد دارند اقوام را تحریک کنند و بین آنان اختلاف بیندازند، در این راستا باید هوشیار بود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به سخنرانی با صلابت رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، اظهار داشت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال تضعیف اصل نظام و هم چنین درصدد ناامید نمودن مردم در جامعه هستند.

طهماسبی ضمن تقدیر از اشراف اطلاعاتی سپاه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حمله به مقر نیروهای کومله، گفت: این رزمایش پیام اقتدار و هوشیاری نیروی‌های مسلح ایران را به جهان و برخی کشورهای همسایه مثل آذربایجان مخابره کرد که مراقب رفتارهای خود باشند.

وی با اشاره به توانمندی نیروی‌های مقاومت، بیان کرد: یمن عملا در محاصره است و عربستان همواره به نقض آتش بس اقدام می کند ولی نهایتا دست برتر با نیروهای مقاومت یمن می‌باشد.

طهماسبی با اشاره به هوشیاری مردم و لبیک به آرمان های انقلاب، امام و رهبری در محکومیت اقدام آشوبگران، بیان کرد: نیروهای انتظامی، بسیجی و امنیتی در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند ولی هوشمندانه عمل کردند و این قضایا را جمع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار