امام جمعه ایلام:

اقتدار جمهوری اسلامی هرگز خدشه دار نخواهد شد

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: اقتدار جمهوری اسلامی هرگز خدشه دار نخواهد شد اما باید بدانیم رمز حفظ این اقتدار وحدت امت است.
کد خبر: ۵۴۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ - 07October 2022

اقتدار جمهوری اسلامی با ترقه بازی دشمن خدشه دار نمی‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» امام جمعه ایلام، ظهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با اشاره به اوصاف متقین، اظهار داشت: افراد پرهیزکار در سختی‌ها و مشکلات دارای صبر و استقامت هستند.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت و تبریک آن به همه مسلمانان، گفت: امروزه دشمن و استکبار جهانی تمام توان تبلیغاتی خود را در فضای حقیقی و مجازی به کار گرفته‌اند و اسلام هراسی و ایران هراسی می‌کنند، تنها را مقابله در برابر این دشمن وحدت کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان است.

امام جمعه ایلام افزود: آنها دنبال این هستند که کشور ایران مانند زمان پهلوی، چون گاو شیرده در اختیار آنان باشد، حق توحش بگیرند و معادن و منابع زیرزمینی ما در اختیار آنان باشد و  تنها با تسلیم شدن مطلق در برابر آمریکا، خواسته آنها تحقق پیدا خواهد کرد، ما تجربه برجام را دیدیم که نتیجه آن این بود که استکبار جهانی، زیر همه تعهدات خود زد.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: برای استکبار جهانی و شیطان بزرگ، بحث انسانیت، منطق، قانون و حقوق بشر و حقوق شهروندان دیگر در نزد آنها معنایی ندارد، انقلاب اسلامی بیشترین ضربه را به آنها  وارد کرده است و پیروزی انقلاب اسلامی مبانی لیبرالیسم را به هم ریخت، انقلاب اسلامی همینه کدخدایی آمریکا را بر جهان به هم ریخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها