امام جمعه زنجان:

نباید فریب اعمال دروغین دشمن را خورد

آیت‌الله «خاتمی» با اشاره به اینکه نباید ساده‌لوح بود و اعمال و حرف‌های دروغ دشمن را باور کرد، گفت: دشمن با نقشه‌های از پیش تعیین شده سعی دارد با دامن زدن به برخی مسائل در جامعه مشکل ایجاد کند.
کد خبر: ۵۴۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ - 07October 2022

نباید فریب اعمال دروغین دشمن را خوردبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان آیت‌الله «علی خاتمی» در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مناسب‌های پیش رو اشاره کرد و اظهار کرد: ربیع‌الاول ماه مهمی در تاریخ اسلام است که در آن وقایع مهمی از جمله تولد پیامبر اسلامی روی داده است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان دشمنی و ایجاد کینه را کار معمول دشمن دانست و افزود: دشمن برای اختلاف به مسائل مختلفی دامن می‌زند از این رو است که معمار کبیر انقلاب (ره) پس از انقلاب همواره مورد هجمه‌های زیاد دشمن و اختلاف‌افکنی‌ها بود، اما با بصیرت در جامعه آرامش ایجاد می‌کرد و دشمن خلع سلاح می‌شد.

وی به فریب‌کاری دشمن اشاره و تصریح کرد: دشمن همواره می‌خواهد اختلاف و مشکل ایجاد کند از این رو در پی فوت دختر خانمی که همه ما از آن اتفاق غمگین شدیم و ابراز همدردی نیز کردیم، ولی‌ عده‌ای این‌ حادثه را دست‌آویز قرار دادند و در برخی استان‌ها آشوب برپا کردند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه نباید ساده‌لوح بود و اعمال و حرف‌های دروغ دشمن را باور کرد، ادامه داد: دشمن با نقشه‌های از پیش تعیین شده سعی دارد با دامن زدن به برخی مسائل در جامعه مشکل ایجاد کند.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: شعارهای این اغتشاشات نشان می‌دهد که دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته فراجا و ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: باید صمیمانه از تلاش‌های نیروی انتظامی تشکر کرد که نظم و امنیت به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند است برقرار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار