پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم به مناسبت هفته فراجا؛

فراجا همواره در خط مقدم خدمت و شهادت قرار دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین «لقمانپور» به مناسبت هفته فراجا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ - 08October 2022

فراجا همواره در خط مقدم خدمت و شهادت قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در پیامی فرارسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد فراجا و همچنین شهدای والامقامی که این نیرو در راه تامین نظم و امنیت جامعه تقدیم کرده، مهر تاییدی بر اهمیت و تاثیر نقش جان برکفان نیروی انتظامی در ایجاد نظم در جامعه و برخورد با هنجار شکنان و متجاوزان به ارزش هاست.

گستردگی فعالیت فراجا در لایه‌های مختلف جامعه در کنار سایر قوای مسلح، موجب شده تا مردم بخاطر خدمات این نیرو احساس امنیت و آرامش پایداری داشته باشند و از نعمت امنیتی که بواسطه خون شهدا و حضور حافظان امنیت ایجاد شده، به صورت حداکثری بهره‌مند شوند.

این ایام که اغتشاشات و ناهنجاری‌های عده‌ای که به تحریک دشمنان داخلی و خارجی، اقدام به ایجاد آشوب و بلوا در برخی شهر‌های کشور کرده اند، تاثیر حضور بهنگام و قاطع فراجا در صف مقدم برقراری نظم و برخورد با آشوبگران را بیش از پیش معرفی می‌نماید.

رهنمود جهاد تبیین در کلام فرمانده معظم کل قوا، می‌طلبد که نقش و جایگاه فراجا در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و زمینه سازی ایجاد امنیت برای تمامی فعالیت‌های جامعه، بیش از پیش برای جوانان و نوجوانان بازگو شود تا دسیسه دشمن در بستر جنگ نرم و فضای مجازی و جابجایی جای جلاد و شهید، نقش بر آب شود.

تقدیم هزاران شهید فراجا به درگاه خداوند منان و نیز وجود ایثارگران این نیرو، نشان می‌دهد مسیر عاشورایی دفاع مقدس همچنان برای آن باز است و جان برکفان حافظ نظم و امنیت جامعه، شجاعانه در خط مقدم ایثار و شهادت در برابر انواع دشمنان ایستاده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار