شهید حمزه‌لویى: در نمازهایتان امام را دعا کنید

شهید یدالله حمزه‌لویى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در هر حال پیرو ولایت فقیه باشید و همیشه روحانیت را سرمشق خود قرار دهید، با کفار و منافقین و با آمریکا و شوروی و دیگر قدرت‌های شیطانی با تمام قوا بجنگید و انتقام خون شهیدان را از آنها بگیرید؛ در نمازهایتان امام را دعا کنید.»
کد خبر: ۵۴۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹ - 08October 2022

شهید حمزه‌لویى: در نمازهایتان امام را دعا کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید یدالله حمزه‌لویى

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

هرگز مپندارید که شهیدان مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و در درگاه خداوند روزی می‌خورند. خداوندا! بنده حقیر و ناچیزت را جزء بندگانی قرار ده که تو را یافتند و شناختند و پس از شناخت عاشق شدند و در راهت فنا و در آخرت تو خود خون‌بهای آن‌ها خواهی شد؛ خداوندا! به جز این خون ناقابل در درگاهت که خود نیز امانتی است نزد ما، چیز دیگری ندارم که تقدیم راهت سازم، بارالها! این خون را قبول درگاهت فرما، یا رب العالمین، ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین خداوندا در این مبارزه پایداری را بر ما فرو ریز و گام‌هایمان را استوار ساز و بر گروه کافران پیروزمان گردان.

سخنی چند به امت اسلام دارم: برادران و خواهران تنها پیروزی شما یعنی پیروزی اسلام و وطن و ملت در گرو سه چیز است؛ اول اعتقاد و ایمان به خدا و بندگی در برابر اوست؛ دوم وحدت و یکپارچگی شما و پرهیز از تفرقه و نفاق که خواست شیاطین ضد انسانیت و بندگی خداست، سوم در اطاعت بی‌چون و چرا از رهبری بیدار و تزلزل‌ناپذیر و فرزند پاک و شجاع حسین بن علی.

شما در طول تاریخ نمونه‌ای به جز ایستادن فرزند برومندش امام خمینی در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب نتوانید یافت، به صبر و استقامت توصیه می‌کنم و نوید می‌دهم که پیروزی نزدیک است.

از دوستان و آشنایان و مخصوصا مادرم می‌خواهم که با شنیدن خبر شهادتم که آگاهانه آن را انتخاب کرده‌ام شیون و زاری نکنید و شاد و خوشحال باشید پدر و مادر و خواهر، برادرانم! هر وقت دلتان گرفت به گلزار شهدا بروید و به مزار این همه شهید بنگرید آن وقت درد خود را فراموش خواهید کرد.

در هر حال پیرو ولایت فقیه باشید و همیشه روحانیت را سرمشق خود قرار دهید، با کفار و منافقین و با آمریکا و شوروی و دیگر قدرت‌های شیطانی با تمام قوا بجنگید و انتقام خون شهیدان را از آن‌ها بگیرید؛ در نمازهایتان امام را دعا کنید، از همه می‌خواهم مرا حلال کنند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار