پیام تبریک مدیر کل حفظ آثاردفاع مقدس استان البرز به مناسبت هفته فراجا؛

امنیت و آرامش کشور مرهون اهتمام سبزقامتان فراجا است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اسلامی» با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ - 08October 2022

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار استان البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب شهدا و صدقین

بار دیگر هفته نکوداشت سبز قامتان دلاور و همیشه هوشیارفراجا، فرا رسید تا بیش از پیش قدردان امنیت و آرامشی باشیم که هدیه این بزرگواران به جامعه اسلامی است.

امسال البته باید تبریکی دو چندان به سبز اندیشان سبز پوش فراجا گفت؛ تبریکی از جنس قدردانی، چنانچه اگر این دلاورمردان و شیر زنان امنیت کشور نبودند به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ ایران قوی خدشه‌دار می‌شد و بساط فتنه و اغتشاش دشمن کشور را در خود غرق می‌ساخت و امنیت و آرامش مردم را سلب می‌کرد اما بار دیگر پلیس هوشیار و توانمند ایران اسلامی با تقدیم شهدای گرانقدر امنیت؛ آرامش را به ایران اسلامی باز گرداندند.

این اقتدار، ایثار و جانفشانی در راه خدمت به مردم البته جای تقدیردارد اما پیش از آن از جفایی که در حق سبز قامتان فراجا شده نیز باید سخن گفت و از آنها دلجویی کرد چرا که رسانه های بیگانه همواره سعی در مخدوش و وارونه نشان دادن خدمات نیروهای خدوم این مرز و بوم را دارند.

بر این اساس بر خود وظیفه می دانیم از اهتمام سبز قامتان فراجا که امنیت و آرامش کشور را مدیون آنها هستیم تقدیر به عمل آوریم.

باشد که قدردان امنیت و آرامش کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها