پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت هفته فراجا؛

فراجا نقش ارزنده‌ای در دفاع مقدس ایفا کرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی هفته فراجا را به کارکنان این سازمان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ - 08October 2022

فراجا نقش ارزنده‌ای در دفاع مقدس ایفا کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی هفته فراجا را به فرماندهان و کارکنان این سازمان در استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:  

هفته فراجا بهانه‌ای است برای گرامیداشت و پاسداشت از دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت و دفاع از سرحدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

فرماندهی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، در طول چهار دهه گذشته با بهره‌گیری از رهنمودهای مدبرانه امامین انقلاب و تأسی از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز با توکل به خداوند متعال، اساسی‌ترین نقش را در ایجاد امنیت و نظم در جامعه بر عهده داشته‌اند و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته‌اند.

سازمان انتظامی کشورمان افزون بر به دوش کشیدن بار سنگین برقراری نظم، امنیت و آسایش در داخل مرزهای ایران اسلامی، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با حضور فعالانه در جبهه‌های حق علیه باطل، دوشادوش سایر نیروهای مسلح نقش ارزنده‌ای در مقابله با دشمن متجاوز و دفاع از ایران عزیز ایفا نمودند که به نوبه خود نشان دهنده وجود روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی در کارکنان این نیروی دلاور است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر مکتب حماسه و ایثار، خاصه شهدای والامقام فراجا، هفته انتظامی را خدمت همه مجاهدان حوزه نظم و امنیت به‌ویژه فرماندهان و پرسنل خدوم فراجا در استان آذربایجان شرقی تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق تداوم خدمتگزاری به ملت ولایتمدار ایران تحت هدایت‌های داهیانه مقام منیع ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز، آرزومند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار