استاندار چهارمحال و بختیاری:

امنیت موجود در ایران با هیچ‌یک از کشور‌های همسایه قابل قیاس نیست

«حیدری» گفت: امنیتی که در جمهوری اسلامی ایران حاکم است با هیچ یک از کشور‌های همسایه قابل مقایسه نیست که این موضوع به برکت وحافظان امنیت است.
کد خبر: ۵۴۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ - 08October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز (شنبه) در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی ضمن گرامیداشت هفته فراجا، اظهار داشت: این هفته فرصتی برای قدردانی از زحمات نیرو‌های جان بر کف پلیس است که حافظان امنیت هستند همچنین در این فرصت یاد شهدای مدافع امنیت کشور را نیز گرامی میداریم.

وی با اشاره به حوادثی که طی روز‌های اخیر و با هدایت دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور رخ داد، افزود: در این اتفاقات بار دیگر ملت ایران سربلند شدند، هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و عملکرد مطلوب حافظان امنیت و نیروی انتظامی نیز در این سربلندی بسیار موثر بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن تلاش کرد با فضاسازی و با استفاده از ابزار‌هایی که در دسترس دارد میان مردم و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران شکاف ایجاد کند و در این راه نیز احساسات پاک نسل جوان را مورد سواستفاده قرار داد، اما با بصیرت و هوشیاری ملت ایران و عملکرد بسیار خوب نیروی انتظامی بار دیگر شاهد شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم.

حیدری عنوان کرد: در حوادث اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با سخنان خود پاسخی قاطع و محکم به دشمنان دادند و بار دیگر صلابت ملت ایران را به نمایش گذاشته شد، ملت ایران نیز با حضور خودجوش در راهپیمایی‌های متعدد و اعلام حمایت از نیرو‌های انتظامی نشان دادند قدردان حافظان امنیت در کشور هستند.

وی اضافه کرد: امنیتی که در جمهوری اسلامی ایران حاکم است با هیچ یک از کشور‌های همسایه قابل مقایسه نیست و این موضوع نیز به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و حافظان امنیت است، ملت ایران نیز قدردان این امنیت هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نباید در هیچ زمانی دشمنان را دست کم بگیریم، تصریح کرد: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند بنابراین باید با هوشیاری با آن‌ها برخورد شود.

حیدری خاطرنشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی از حافظان امنیت و نیرو‌های انتظامی همچنین حمایت مردم از این نیرو‌های ارزشمند مدال افتخاری برای این قشر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار