امام جمعه سرپل ذهاب:

فراجا مظهر و ستون امنیت کشور است

حجت‌الاسلام «فاطمی‌نسب» گفت: سازمان انتظامی مظهر و ستون امنیت کشور است و دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و بصیرت مردم ، آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی باعث شده که کشور ایران در میان ناامنی کشورهای اطراف خود یک جزیره آرام و امن باشد.
کد خبر: ۵۴۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 08October 2022

نیروی انتظامی مظهر و ستون امنیت کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا برگزار شد ضمن گرامیداشت این هفته که با آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) تقارن یافته ‌و درود به روح پرفتوح امام راحل و روح تمام شهدای گلگون کفن که با خون خود امنیت و اقتدار و عزت را به ما هدیه دادند، اظهار داشت: آنچه که به ما انگیزه مضاعف در دفاع از انقلاب می‌دهد این است که ما در یک نظام اسلامی که در دنیا تک است زندگی می‌کنیم.

وی افزود: در تئوری فکر امامین انقلاب و در کلام شهدا اینگونه برداشت می‌شود که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) متصل خواهد شد.

فاطمی‌نسب بیان داشت: حکومت و نظامی که از ابتدای شکل گیری تمام دنیای استکبار از تمام حربه ها و فتنه‌ها برای به زانو در آوردن آن استفاده کردند ولی راه به جایی نبردند ادعای ما در توجه خاص حضرت ولیعصر (عج) را اثبات می کند‌.

این مسئول تصریح کرد: در جنگ ترکیبی که همه گروههای منافق و سلطنت طلب و تجزیه طلب و منافقین داخلی در کنار دنیای استکبار به میدان آمدند تا از احساسات جوانان و نوجوانان کشور استفاده کنند

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: آن چیزی که باعث شده دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند عنایت خداوند ، توجه خاص حضرت ولیعصر عج)، رهبری پیامبرگونه امام جامعه، حضور در صحنه مردم و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در میدان بود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر و ستون امنیت کشور است و دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، بیان داشت: بصیرت مردم، آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی باعث شده که کشور ایران در میان ناامنی کشورهای اطراف خود یک جزیره آرام و امن باشد.

فاطمی‌نسب یادآور شد: اغتشاشاتی که به بهانه فوت یک دختر جوان ایجاد شد اسم این دختر بعنوان یک اسم رمز بهانه دشمنان نظام برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور شد.

«صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در ادامه ضمن گرامیداشت هفته فراجا و درود به روح امام راحل و شهدا ابراز داشت: نعمت امنیت بر هیچکس پوشیده نیست و در لسان پیامبر اعظم (ص) بیان کرده دو نعمت بزرگ است که بسیاری از انسان‌ها ارزش آن را به درستی ندانستند، یکی سلامت و دیگری امنیت لذا عده‌ای زمانی از این دو نعمت محروم‌ می‌شوند، قدر این نعمت را می‌د‌انند.

وی افزود: امروز اگر در جامعه ما امنیت نباشد بدون شک پیشرفت علمی و عملی و انسانی و نخواهیم داشت، ولی در سایه امنیت امروز نظام جمهوری در دنیا هم حرفی برای گفتن دارد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب بیان داشت: امروز در کشور پیشرفت های قابل توجهی داریم و عصبانیت دشمن از این موضوع است، پیشرفت‌های علمی، نانو تکنولوژی و حتی سیاسی بلوغ شرق و غرب را به ستوده در آورده است.

این مسئول یادآور شد: همه ما میدانیم جوانان ما با تمام وجود از سال ۵۷ تاکنون برای امنیت هم مبارزه کردند و هم جنگیدن و در اوایل انقلاب جوانان و نوجوانان بودند وارد مبارزات شدند اعلامیه‌ها و پیام‌های امام را منتشر کردند برای انسانیت و شکل‌گیری انقلاب.

بابلی با بیان اینکه ایمان راسخ و اراده فولادین و پشتیبانی مردم ولایتمدار باعث شکل گیری انقلاب اسلامی شد و ما امروز هرچه داریم از این انقلاب است، متذکر شد: ملت ایران اسلامی با دستان خالی در برابر هجمه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم ۲۳۰ هزار شهید، ۶ هزار و ۶۰۱ جانباز و ۴۳ هزار آزاده مقاومت و ایستادند و پیروزی رقم خورد.

در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نظامی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در سرپل ذهاب لوح تقدیر به آزادگان، خانواده‌های معظم شهدا و کارکنان ساعی و پرتلاش سازمان انتظامی این شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار