امام جمعه سرپل ذهاب:

فراجا مظهر و ستون امنیت کشور است

حجت‌الاسلام «فاطمی‌نسب» گفت: فراجا مظهر و ستون امنیت کشور است و دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و بصیرت مردم، آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی باعث شده که کشورمان در میان ناامنی کشورهای اطراف خود یک جزیره آرام و امن باشد.
کد خبر: ۵۴۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 08October 2022

فراجا مظهر و ستون امنیت کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا برگزار شد ضمن گرامیداشت این هفته که با آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) تقارن یافته و درود به روح پرفتوح امام راحل و روح تمام شهدای گلگون کفن که با خون خود امنیت و اقتدار و عزت را به ما هدیه دادند، اظهار داشت: آنچه که به ما انگیزه مضاعف در دفاع از انقلاب می‌دهد این است که ما در یک نظام اسلامی که در دنیا تک است زندگی می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: در تئوری فکر امامین انقلاب و در کلام شهدا اینگونه برداشت می‌شود که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) متصل خواهد شد.

فاطمی نسب عنوان کرد: حکومت و نظامی که از ابتدای شکل گیری تمام دنیای استکبار از تمام حربه ها و فتنه‌ها برای به زانو در آوردن آن استفاده کردند، ولی راه به جایی نبردند ادعای ما در توجه خاص حضرت ولیعصر (عج) را اثبات می کند‌.

وی تصریح کرد: در جنگ ترکیبی که همه گروه‌های منافق و سلطنت طلب و تجزیه‌طلب و منافقین داخلی در کنار دنیای استکبار به میدان آمدند تا از احساسات جوانان و نوجوانان کشور استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: آن چیزی که باعث شده دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند عنایت خداوند‌، توجه خاص حضرت ولیعصر (عج)، رهبری پیامبرگونه امام جامعه‌ حضور در صحنه مردم و حضور مقتدرانه سازمان انتظامی در میدان بود.

این مسئول با بیان اینکه سازمان انتظامی مظهر و ستون امنیت کشور است و دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، گفت: بصیرت مردم‌، آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی باعث شده که کشور ایران در میان ناامنی کشورهای اطراف خود یک جزیره آرام و امن باشد.

فاطمی‌نسب یادآور شد: اغتشاشاتی که به بهانه فوت یک دختر جوان ایجاد شد اسم این دختر بعنوان یک اسم رمز بهانه دشمنان نظام برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور شد.

«صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در ادامه ضمن گرامیداشت هفته فراجا و درود به روح امام راحل و شهدا ابراز داشت: نعمت امنیت بر هیچکس پوشیده نیست و در لسان پیامبر اعظم (ص) بیان کرده دو نعمت بزرگ است که بسیاری از انسان ها ارزش آن در به درستی ندانستند، یکی سلامت و دیگری امنیت لذا عده‌ای زمانی از این دو نعمت محروم‌میشوند، قدر این نعمت را میدانند.

وی گفت: امروز اگر در جامعه ما امنیت نباشد بدون شک پیشرفت علمی و عملی و انسانی و نخواهیم داشت، ولی در سایه امنیت امروز نظام جمهوری در دنیا هم حرفی برای گفتن دارد.

این مسئول اضافه کرد: امروز در کشور پیشرفت های قابل توجهی داریم و عصبانیت دشمن از این موضوع است، پیشرفت‌های علمی، نانو تکنولوژی و حتی سیاسی بلوغ شرق و غرب را به ستوده در آورده است.

وی یادآور شد: همه ما می‌دانیم جوانان ما با تمام وجود از سال ۵۷ تاکنون برای امنیت هم مبارزه کردند و هم جنگیدن و در اوایل انقلاب جوانان و نوجوانان بودند وارد مبارزات شدند اعلامیه‌ها و پیام‌های امام را منتشر کردند برای انسانیت و شکل‌گیری انقلاب.

بابلی با بیان اینکه ایمان راسخ و اراده فولادین و پشتیبانی مردم ولایتمدار باعث شکل‌گیری انقلاب اسلامی شد و ما امروز هرچه داریم از این انقلاب است، گفت: ملت ایران اسلامی با دستان خالی در برابر هجمه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم ۲۳۰ هزار شهید، ۶ هزار و ۶۰۱ جانباز و ۴۳ هزار آزاده مقاومت و ایستادند و پیروزی رقم خورد.

در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نظامی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در سرپل ذهاب لوح تقدیر به آزادگان، خانواده‌های معظم شهدا و کارکنان ساعی و پرتلاش کارکنان انتظامی این شهرستان اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار