با حضور جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد؛

مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع)

مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور سردار دریادار فدوی در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ - 08October 2022

مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، با حضور سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه و سردار «حسنی آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین پاکیزه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در این دانشگاه و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه سرتیپ دوم پاسدار حسین عیسایی قدردانی به عمل آمد و سرتیپ دوم پاسدار جمیل زرگان، به عنوان معاون هماهنگ کننده جدید این دانشگاه، معرفی و حکم مسئولیت به ایشان اعطاء شد.

بر  اساس این گزارش، سردار حسین عیسایی طی سخنانی کوتاه، ضمن تبریک به سردار زرگان، اظهار داشت: من در این چند سال اخیر کار خاصی را در دانشگاه انجام ندادم ولی اگر هم کار مثبتی بوده، انجام وظیفه کرده ام و ثواب آن را به روح بلند و عرشی شهدای والامقام و گمنام دانشگاه جامع امام حسین (ع) هدیه می کنم چرا که این دانشگاه هر چه دارد، علاوه بر نام مقدس امام حسین (ع) از وجود پربرکت این شهدای گرانقدر است.

سردار جمیل زرگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه سردار عیسایی، از خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها