مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

پلیس حافظ امنیت و مدافع ملت است

سردار «باباخانی» گفت: پلیس حافظ امنیت و مدافع ملت است و اجازه نخواهد داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد، و همراهی مردم و پلیس در ایجاد امنیت در کشور مشاهده می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ - 08October 2022

پلیس حافظ امنیت و مدافع ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در جلسه شورای اداری که با حضور کارکنان این اداره کل برگزار شد  اظهار داشت: امنیت و آرامش واژگان مقدسی هستند که همواره مهمترین مؤلفه پیشرفت، تعالی و ترقی انسان‌ها محسوب می‌شوند که این امر با حضور پلیس معنا پیدا می‌کند، اگر به هر دلیلی به امنیت خدشه وارد شود ارکان دیگر جامعه نیز با مشکل مواجه خواهند شد.

وی گفت: فراجا عامل آرامش و نظم اجتماعی در داخل کشور است و برای تحقق این آرامش و نظم شاهد جهاد و فداکاری نیروهای انتظامی در سطح کشور هستیم.  

سردار باباخانی افزود: فراجا زمینه را برای اقتدار ملی در سطح کشور فراهم نموده است و امروز به برکت همین نهاد و دیگر نهادهای امنیتی از جمله سپاه و اطلاعات شاهد برقراری امنیت در داخل کشور هستیم و که البته برای تحقق آن شهدای زیادی توسط نیروی انتظامی تقدیم شده است؛ که جا دارد یاد و خاطره همه شهدای حافظ امنیت کشور را گرامی بداریم.  

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: پلیس حافظ امنیت و مدافع ملت است و اجازه نخواهد داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد، و همراهی مردم و پلیس در ایجاد امنیت در کشور مشاهده می کنیم. پلیس برای اقتدار، عزت، عظمت و راحتی مردم شبانه‌روز تلاش می‌کند و مردم نیز قدر این امنیت و از جان گذشتگی این سبز پوشان را می‌دانند و از ایثار و شجاعت پلیس در تمامی صحنه‌ها شاکر هستند.

در پایان این جلسه از کارکنان فراجا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار