مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

دشمن به دنبال از بین بردن دستاورد‌های شهداست

حجت‌الاسلام هنرمند گفت: شهیدان عزت، استقلال، آزادی و اقتدار را به ملت و میهن اسلامی هدیه دادند و دشمن به دنبال از بین بردن همین دستاورد‌های شهداست.
کد خبر: ۵۴۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 08October 2022

دشمن به دنبال از بین بردن دستاورد‌های شهداستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با پشتوانه رهبری بصیر، آگاه، ملتی فهیم و ایثارگر به درجه‌ای از اقتدار رسیده که دشمنان از این اقتدار هراس دارند و همه توان و حیله‌ها را برای تضعیف ایران اسلامی به کار می‌بندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: مادامی که این ملت رهبری حکیم، شجاع و بصیر و ملتی وفادار به خون‌های شهدا و ولایت مدار و ایثارگر دارد دشمن نمی‌تواند به ما تعرض کند.

حجت‌الاسلام هنرمند گفت: اتحاد ملت سرمایه‌ای بزرگ است، انقلاب اسلامی با حضور ملتی آگاه، با ایمان و دلبسته ولایت شکل گرفت و به پشتوانه همین ملت نظام ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی بر چیده شد، دوران دفاع مقدس هم با بسیج همین ملت به پیروزی رسید. در طول همه این سال‌ها هجمه‌های زیادی در سایه ولایت فقیه، روحیه ایثار و شهادت و وحدت ملی از سر گذراندیم.

وی تاکید کرد: در راه پیروزی و استحکام نظام اسلامی خون‌های بسیاری تقدیم شده است و امروز وظیفه ما پاسداری از این خون‌ها و ادامه دادن راه شهدا است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار