فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه:

فراجا عنصر اصلی حفظ امنیت در جامعه است

امیر «شفیعی» گفت: فراجا عنصر اصلی حفظ امنیت در جامعه است و در حقیقت این سازمان شریف، امنیت را که نخستین شرط بقاء و پیشرفت هر جامعه است، با تلاش‌های فراوان و جانفشانی‌های گسترده تامین می‌کند.
کد خبر: ۵۴۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ - 08October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ‌دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه و ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، امروز (شنبه) در دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی با سردار سرتیپ‌دوم «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان، ضمن تبریک هفته فراجا اظهار داشت: ارتش در مرزهای میهن اسلامی همواره شاهد جان‌فشانی عزیزان انتظامی در جهت حفظ امنیت و اقتدار سرزمین عزیزمان ایران است.

وی افزود: فراجا عنصر اصلی حفظ امنیت در جامعه است و در حقیقت این سازمان شریف، امنیت را که نخستین شرط بقاء و پیشرفت هر جامعه است، با تلاش‌های فراوان و جانفشانی‌های گسترده تامین می‌کند. بنابراین بر همه ما واجب است که از تلاش‌ها و فداکاری‌های صورت‌گرفته توسط این نیرو قدردانی کنیم.

امیر «شفیعی» با اشاره به تلاش‌های دشمنان در جهت ایجاد تفرقه میان نیروهای مسلح گفت: امروز اتاق فکر دشمن بی‌وقفه در جهت اختلاف افکنی میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند و تمام توان خود را در این راستا به خدمت گرفته است، اما با وجود همه این‌ها، بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته مشت سنگینی بر دهان دشمنان مکار بود که حیله‌های آنان در این جهت را در نطفه خفه کرد.

وی با تقدیر از نقش آفرینی موثر فراجا و سپاه پاسداران در مقابله با ناآرامی‌های اخیر، ابراز داشت: لازم می‌دانم که از تلاش‌های صبورانه سپاه قهرمان و نیروی انتظامی عزیز که با وجود ظلم‌های صورت‌ گرفته، مدبرانه در میدان حضور پیدا کردند و اجازه ضربه‌ دشمنان به اقتدار میهن اسلامی را ندادند قدردانی کنم و این هفته را به مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی استان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها