فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا:

نیروهای مسلح با همبستگی مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند

سردار «بابازاده» گفت: در راه مقابله با کینه‌توزی‌های دشمن اتحاد است و ما سپاهیان در کنار برادران ارتشی و فراجا با قلبی آکنده از ایمان و اعتقاد ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۵۴۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 08October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، امروز (شنبه) در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی با سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان به‌مناسبت هفته فراجا، اظهار داشت: بیانیات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اوج احساس مسئولیت و دردمندی فرماندهی معزز کل قوا در خصوص لزوم هوشیاری همه آحاد مردم به‌ویژه نیروهای مسلح را می‌رساند و در پی این فرمایشات بر ما نیز واجب شد تا از مجموعه شریف نیروی انتظامی که با وجود ظلم‌هایی که بر این مجموعه شریف صورت گرفت تلاش‌های گسترده‌ای در مسیر حفظ امنیت و اقتدار میهن اسلامی انجام دادند، تقدیر کنیم.

وی تاکید کرد: جنگ روانی دشمن و مزدورانش به شدت بر علیه ملت شریف و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است. در چنین شرایطی ما مسئولیت داریم تا با تمام قوا در برابر کینه‌توزی‌های دشمن بایستیم و مسئولیت خود در قبال ملت عزیزمان را به جای آوریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا خاطرنشان کرد: در این مسیر، ما سپاهیان در کنار برادران ارتشی و فراجا با قلبی آکنده از ایمان و اعتقاد ایستاده‌ایم و پیروز این میدان را همانند همیشه ملت شریف ایران می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها