آزاده دوران دفاع مقدس مطرح کرد؛

ایستادگی در برابر دشمن درس شهید همدانی به همگان

حجت‌الاسلام «فراهانی» گفت: سردار شهید حسین همدانی و همه شهدا به ما می‌آموزند که باید در مقابل دشمن ایستادگی کرد.
کد خبر: ۵۴۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ - 09October 2022

درس سردار شهید همدانی به همگان، ایستادگی در برابر دشمن است///سلام لطفا خبر را طبق ایین نگارش اصلاح کنید/ ممنونبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «احمد فراهانی» آزاده دوران دفاع مقدس در مراسم گرامی‌داشت هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج حسین همدانی با اشاره به مجاهدت‌های سردار همدانی اظهار داشت: شهدا دعوت شده هستند و خداوند با شهدا معامله می‌کند.

حجت‌الاسلام فراهانی با بیان اینکه از مردان و زنان مومن کسانی هستند که بر سر پیمانی که با خداوند داشتند، می‌ایستند، افزود: رزمندگان نیز منتظر هستند که به رفقای شهید خود ملحق شوند.

این آزاده دوران دفاع مقدس گفت: ما در این روزگار شهدایی را تقدیم می‌کنیم که نه دفاع مقدس و نه سردار همدانی‌ها را دیده‌اند، اینها پیروان واقعی راهی هستند که خدا برای آنها انتخاب کرده است.

وی نسل شهدا را نسل انتخاب شده دانست و بیان داشت: اجر جهاد در راه خدا شهادت است، اگر امثال سردار همدانی‌ها که سال‌های سال در جبهه‌های دفاع مقدس و جبهه‌های مختلف بودند و حضورشان ارزشمند بود که اجر اخلاص، ایمان و مجاهدت‌های آنها فقط شهادت است.

این آزاده دوران دفاع مقدس ادامه داد: سردار همدانی و شهدا انتخاب می‌شوند تا به آن جایگاهی که خداوند برای شهدا و صدیقین تعیین کرده برسند و خوشا به حال آنها که خدا انتخابشان کرده است.

وی با اشاره به سخنان سردار شهید سلیمانی ابراز داشت: کسی که می‌خواهد شهید شود باید شهید باشد، شهدا با دل به خدا وصل بودند و در تمام لحظات زندگی توسل به ائمه اطهار (ع) داشتند و راه درست را ائمه (ع) به آنها نشان داد.

فراهانی متذکر شد: در زمان اسارت نیز آزادگان همیشه در شرایط سخت به ائمه معصومین (ع) متوسل می‌شدند و نیروهای رژیم بعث از ایمان آزادگان می‌ترسیدند زیرا توسل به ائمه (ع) باعث شد، انرژی مضاعف بگیرند و این توسل‌ها همیشه باعث وحشت آنان می‌شد.

وی گفت: ما اگر برای دفاع مقدس و شهدا مراسم می‌گیریم معنای این مراسم این است که یاد بگیریم باید ایستادگی کنیم، سردار همدانی و همه شهدا به ما می‌آموزند که باید در مقابل دشمن ایستادگی کرد و این درسی که از دفاع مقدس و شهدا می‌آموزیم.

آزاده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند یادی از شهدا، امام، اسلام و انقلاب نباشد این دشمن باید بداند که این ملت دشمن اصلی خودش را آمریکا می‌داند و همانطور که در سال‌های ۵۷ و بعد از آن در مقابل دشمن با مشت‌های گره کرده ایستادند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل و منافقین» را سر دادند امروز هم با همان شعور و شور ندای «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مقابل ولی امر مسلمین می‌ایستند و یا نافرمانی می‌کنند در جمع منافقین هستند، تصریح کرد: به طور قطع مردم خط خودشان را از دشمنان جدا خواهند کرد، شما در این جریانات اخیر دیدید آنها قصد براندازی داشتند.

فراهانی گفت: انسان‌ها در حال غربال شدن هستند در این ۴۳ سال خیلی‌ها از قطار انقلاب پیاده شدند، آنها که چهره نفاق داشتند و مردم از آنها گذاشتند؛ در جریان فتنه دچار گرفتاری و آسیب‌های زمان نشوید اینکه ما اصرار داریم جنگ ما دفاع بود برای این است که ما دفاع کردیم چراکه ما را درگیر جریانی کردند و شهدا با عشق به خدا و پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) تا پای جان ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار