پیام تبریک فرمانده سپاه زنجان به مناسبت هفته فراجا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت هفته فراجا پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ - 08October 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت هفته فراجا پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار فراجا به عنوان نهادی برخاسته از مردم، همواره الگویی از شجاعت، دلاوری و ایثار را به نمایش گذاشته و نقش برجسته‌ای در تأمین آرامش و امنیت عمومی کشور ایفا کرده است.

فراجا همانند دیگر قوای مسلح، نیرویی مکتبی است که تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهمترین شاخصه‌های آن می‌باشد و این نیرو، جوشیده از بطن مردم، برای مردم و محبوب مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.

اهتمام برادران همیشه بیدار و پرتلاش فراجا با روحیه جهادی و نگاه اجتماعی محور در صیانت از تامین امنیت پایدار ایران اسلامی در دوران خاطره‌انگیز دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی ستودنی است و یقیناً از اذهان ملت شریف و ارجمند ایران فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک هفته فراجا به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مطلوب مدیران و آحاد کارکنان به ویژه فرمانده محترم انتظامی استان زنجان صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورده توفیقات روز افزون همگان را ازخداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی)در پاسداری ازخون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدار موفق و موید باشید.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار