رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تیران و کرون:

امنیت یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت یک جامعه است

«‌احسانی» گفت: امنیت یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت یک جامعه است و سازمان انتظامی با ایثارگری، فداکاری و تلاش بی‌شائبه نقش مهمی در زمینه ایجاد امنیت کشور دارد.
کد خبر: ۵۴۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 09October 2022

امنیت یکی از شاخصه های  اصلی پیشرفت یک جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، «ناهید احسانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تیران و کرون به همراه کارکنان این اداره با سرهنگ «یوسف بهرام‌پور» فرماندهی انتظامی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

احسانی در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی، با اشاره به اینکه سازمان انتظامی در ایجاد امنیت و استقرار نظم همواره برای مقابله با هر نوع بی نظمی و ناامنی و شرایط بحران آماده است، اظهار داشت: امنیت یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت یک جامعه است و سازمان انتظامی با ایثارگری، فداکاری و تلاش بی شائبه نقش مهمی در ایجاد امنیت کشور دارد.

در ادامه سرهنگ «یوسف بهرام‌پور» فرمانده ‌انتظامی شهرستان تیران و کرون، این دیدار را مایه دلگرمی پرسنل خدوم انتظامی بیان کرد و ابراز داشت: امیدواریم با همکاری تمامی مسئولان و پرسنل فراجا امنیت و آرامش خاطر مردم بیش از پیش تامین شود.

وی در خصوص برنامه‌های هفته فراجا تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران فراجا، برگزاری همایش خانواده شهدای انتظامی، عطر افشانی و گل افشانی گلزار مطهر شهدا از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار