فرمانده نزاجا:

دفاع مقدس عرصه تجلی وحدت ارتش و سپاه است

امیر سرتیپ حیدری گفت: دفاع مقدس عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه است و امروز نیز دشمنان ما بیشترین ضربه را از این اتحاد مبارک خورده‌اند.
کد خبر: ۵۴۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 09October 2022

امیر سرتیپ حیدریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر ایثارگری، جانبازی و تبعیت از ولایت بود.

امیر حیدری با بیان اینکه دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه انسان‌سازی و معرفت‌افزایی بود، افزود: همه ما از آن دوران درس‌های بزرگ و ارزشمندی گرفتیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: دفاع مقدس به ما درس ایثار، ادب، انسانیت، شرافت، دشمن‌شناسی، خودباوری و اقتدار آموخت.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس اتحاد، همدلی و همبستگی ملت به‌ویژه نیرو‌های مسلح بود، گفت: حقیقتاً دفاع مقدس اولین میدان و عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز نیز دشمنان ما بیشترین ضربه را از این پیوند و اتحاد مبارک خورده‌اند.

امیر حیدری اضافه کرد: جنگ هشت ساله مملو از ابتکارات و نوآوری‌های رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بوده است که باید به این موضوع به‌طور ویژه پرداخته شود.

فرمانده نزاجا در پایان از خدمات سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» در راستای تعمیق فرهنگ دفاع مقدس در سطح نیرو‌های مسلح تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار