فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

پلیس همواره خود را خدمتگزار مردم می‌داند

سردار «مصطفایی» با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: پلیس همواره خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در این مدت کمترین خللی در خدمت به مردم از سوی پلیس ایجاد نشد.
کد خبر: ۵۴۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 09October 2022

پلیس همواره خود را خدمتگزار مردم می‌داندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز به مناسبت هفته فراجا با فرمانده انتظامی این استان دیدار کردند.

سردار «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار داشت: تعدادی مزدور داخلی این جریان را رقم زدند و تعدادی فریب‌خورده و ناآگاه همراهی کردند ضمن اینکه این جریان را عناصر ضدانقلاب و در رأس آن آمریکای جهانخوار با همراهی کشورهای مرتجع منطقه پشتیبانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پلیس هفته سختی را پشت سر گذاشته است، افزود: در این مدت هجمه سنگینی علیه امنیت کشور صورت گرفت و پلیس که مسئول ایجاد نظم و برقراری امنیت در کشور است مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پلیس این حوادث را از چشم مردم نمی‌بینید بلکه عامل آنها را عده اندکی مزدور می‌داند، گفت: پلیس همواره خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در این مدت کمترین خللی در خدمت به مردم از سوی پلیس ایجاد نشد.

مصطفایی با تأکید بر اینکه پلیس همچنان در کنار مردم خواهد بود و پشتیبان آنها است، ابراز داشت: منویات و نفس قدسی رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب شد که در روزهای اخیر آرامش نسبی به کشور برگردد.

وی با اشاره به نقش همه نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور، عنوان کرد: پلیس به عنوان پرچم‌دار امنیت داخلی، وظایف بیشتری به عهده دارد اما عزیزان در بسیج، سپاه و اداره اطلاعات همواره در کنار پلیس بوده‌اند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط امروز جامعه، هیجانی است که تبلیغات روانی گسترده پشت سر آن است، گفت: هجمه به صورت کاملا هدفمند صورت گرفته و شرایط دشواری است که هم نیازمند مداخله مسئولان نظام و هم نیازمند ورود مردم است و امیدواریم به لطف خدا با کمترین آسیب ممکن از این مرحله عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها