رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تنها راه برون‌رفت از فتنه‌ها تبعیت از امام خامنه‌ای است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: امروز تنها راه برون‌رفت از فتنه‌ها گوش به فرمان نایب امام زمان (عج) حضرت امام خامنه‌ای بودن است.
کد خبر: ۵۴۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 09October 2022

تنها راه برون‌رفت از فتنه‌ها تبعیت از امام خامنه‌ای استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم عهد سربازی که در ستاد ارتش برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا، هفته وحدت و حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: این مراسم نقطه عطفی در تاریخ مهدی‌باوران و مهدی‎‌یاوران خواهد بود و برکات فراوانی را برای نظام، ملت و نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: عهد بستن یعنی با حضرت ولی عصر (عج) پیمان ببندیم که گوش به فرمان آن حضرت باشیم و در مسیر ترسیم و تعیین‌شده ایشان حرکت کنیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا هرگز از مسیر آن حضرت خارج نشویم. عهد بستن با امام معصوم در هر زمانی جزو واجبات بوده و ترک آن حرام است. این عهد باید مداوم و همیشگی باشد و عهد سربازی برای یک مدت مشخص نیست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: دلایل فراوانی در آموزه‌های دینی وجود دارد که پیوسته با امام معصوم پیمان داشته باشیم و لحظه‌ای از آن روی برنگردانیم. امام معصوم در هر عصری قطب عالم دایره امکان و هستی بوده و عهد بستن با او واجب است. ما روزی‌خوار حضرت حق هستیم و واسطه روزی ما و خداوند حضرت ولی عصر (عج) است.

وی عنوان کرد: همه عصر‌ها فتنه داشته، دارند و خواهند داشت، اما جنس فتنه‌های آخرالزمان متفاوت است و تنها کسانی در امان خواهند بود و فتنه‌گیر نمی‌شوند که دست‌شان در دست حضرت ولی عصر (عج) باشد. در حوادث اخیر عده‌ای فتنه‌گیر شدند؛ اگرچه تعداد آن‌ها قلیل است و ما هم دوست نداریم هموطنان‌مان گرفتار شوند، اما آن‌ها چرا گرفتار شدند؟

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: آن‌ها گرفتار شدند، چون دست‌شان از دست پُرمهر حضرت ولی عصر (عج) خارج شده است. اکثریت چند ده میلیونی مردم ما به خاطر اینکه دلداده حضرت ولی عصر (عج) و اهل بیت (ع) هستند علاوه بر خود و خانواده‌‎شان که در امان هستند، موجب شکست طرح‌های شیطانی خارجی و داخلی می‌شوند و خواهند شد؛ پس همه ما باید به آن حضرت پناه ببریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اینکه کسی امام زمانی شود مهم است، اما مهم‌تر از آن امام زمانی ماندن است؛ بنابراین ما باید گوش به فرمان نایب آن حضرت بوده و لحظه‌ای از اجرای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری غفلت نکنیم. تنها راه برون‌رفت از فتنه‌ها گوش به فرمان نایب امام زمان حضرت امام خامنه‌ای بودن است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار