هشدار انصارالله به امارات

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با انتشار توییتی به سردمداران امارات هشدار داد.
کد خبر: ۵۴۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ - 09October 2022

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالله محمد النعمی» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با انتشار توییتی به سردمداران امارات هشدار داد.

محمد النعمی برای امارات به علت ادامه جنگ در قالب ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود علیه یمن برای هشتمین سال متوالی، وضعیت فاجعه‌باری پیش‌بینی کرد.

وی نوشت: از روزی می‌ترسم که امارات به ناگاه شهرهای تجاری خود را خالی ببیند و از این شهرها جز صدای غارغار کلاغ‌ها و صدای افعی‌ها چیزی به گوش نرسد.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: به‌زودی بازرگانان و سرمایه گذاران امارات را ترک خواهند کرد.

پیش از این هم «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگویی هشدار داده است که در صورت عدم برآورده شدن خواسته‌های بحق مردم یمن، ارتش حق حمله به عمق خاک عربستان سعودی و امارات را خواهد داشت.

البخیتی در این ارتباط گفت: این توانایی و جرأت را داریم که تأسیسات نفتی عربستان سعودی و امارات را در صورتی عدم برآورده شدن خواسته‌هایمان هدف قرار دهیم.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سرمایه‌گذاران در عربستان سعودی و امارات خواست این کشورها را ترک کنند.

بر اساس این گزارش، یحیی سریع در پیامی توئیتری نوشت: برادر سرمایه گذار، برای اینکه بیشتر ضرر نکنید، باید سرمایه گذاری خود را از یک کشور متجاوز به کشوری دیگر منتقل کنید.

وی افزود: سرمایه گذاری در کشورهایی مثل امارات و عربستان با خطراتی همراه است. فرصت برای شما هنوز مهیاست.

این در حالی است که یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیش از این هم به شرکت‌های نفتی فعال در امارات و عربستان هشدار داد که وضعیت خود را تنظیم کرده و این کشورها را ترک کنند و تا زمانی که کشورهای متجاوز آمریکایی - سعودی به آتش‌بسی که به ملت یمن حق بهره‌برداری از ثروت‌های نفتی خود برای پرداخت حقوق کارمندان دولت یمن را می‌دهد پایبند نباشند، این هشدار پابرجاست.

وی تاکید کرد: به یاری خداوند نیروهای مسلح ما قادر هستند در صورت پافشاری عربستان و امارات به محرومیت ملت یمن از منابع خود، آنها را از منابع درآمدی خود محروم کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار