فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جشنواره مالک اشتر تأثیر مطلوبی بر ارتقای توان عملیاتی نیرو‌های مسلح دارد

امیر سرتیپ واحدی گفت: جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح هرساله با رویکرد علمی و دانش‌محور برگزار می‌شود و اثر مطلوبی را بر دقت عمل و ارتقای توان عملیاتی نیرو‌های مسلح دارد.
کد خبر: ۵۴۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸ - 10October 2022

رویکرد جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح دانش پایه و علمی استامیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به فرمایشات اخیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر لزوم افزایش توان رزمی نیروهای مسلح اظهار داشت: رشد، توسعه و پیشرفت کشور در سایه تحقق امنیت پایدار شکل می‌گیرد و امروز نیروی هوایی نیز تلاش می‌کند تا توان رزمی خود را نسبت به گذشته ارتقا دهد و نیازهای خود را در داخل تأمین کند که تاکنون نیز در این عرصه موفق بوده است.

امیر واحدی افزود: به‌حمدالله امروز نیروی هوایی مقتدر و به‌روز و آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریت براساس دریافت دستور از سلسله مراتب فرماندهی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در خصوص جشنواره مالک اشتر و اثربخشی کیفی آن در سطح نیروها هم گفت: اشراف فرماندهی کل قوا که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در قالب جشنواره حضرت مالک اشتر برگزار می‌شود، هرساله با رویکرد علمی و دانش‌محور برگزار می‌شود و اثر مطلوبی را بر دقت عمل و ارتقای توان عملیاتی نیروهای مسلح دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار