رئیس پلیس پیشگیری فراجا عنوان کرد؛

هوشمندسازی کلانتری و پاسگاه‌ها در دستور کار «فراجا»

سردار معصوم‌بیگی گفت: طرح ویژه‌ای تحت عنوان طرح تحول کلانتری و پاسگاه تنظیم شده است که یک بخش آن هوشمندسازی کلانتری و پاسگاه‌هاست.
کد خبر: ۵۴۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ - 09October 2022

هوشمندسازی کلانتری و پاسگاه‌ها در دستور کار فراجا/حدود پنج میلیون پرونده در کلانتری و پاسگاه تشکیل می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری فراجا در سخنانی اظهار داشت: طرح ویژه‌ای تحت عنوان طرح تحول کلانتری و پاسگاه تنظیم شده است که یک بخش آن هوشمندسازی کلانتری و پاسگاه‌هاست.

سردار معصوم‌بیگی افزود: حدود پنج میلیون پرونده در کلانتری و پاسگاه تشکیل می‌شود و این پرونده‌ها به صورت الکترونیکی به مرجع قضائی ارسال می‌شوند به همین ترتیب مرجع قضائی نیز به‌صورت الکترونیکی پرونده‌ها را به ما ارجاع می‌دهد و سرعت معطل شدن مردم در حال کاهش است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها یک ابرپروژه‌ای است که اتفاق افتاده است، گفت: بر خلاف اینکه این کار سخت بود اما انجام شده است و دیگر نیاز نیست که فیزیک پرونده را از کلانتری به مرجع قضائی ارسال کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر آن با پزشکی قانونی نیز مکاتبات زیادی داریم و در همین راستا از طریق الکترونیکی پرونده‌ها به پزشکی قانونی ارسال و دریافت می‌شود.

معصوم‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: الکترونیکی کردن ارسال و دریافت پرونده‌ها منجر به تسهیل اقدامات شده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار