طی پیامی؛

دریادار سیاری هفته فراجا را تبریک گفت

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته فرماندهی انتظامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 09October 2022

دریادار سیاری هفته فراجا را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته فرماندهی انتظامی را به سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ حسین اشتری
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرماندهی انتظامی؛ نهادی مقدس و انقلابی، برآمده از مردم و در خدمت مردم و یکی از مظاهر قدرت و مصداق بارز حصار مستحکم دژ پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نقشی بی‌بدیل را در تأمین امنیت عمومی و برقراری آسایش و آرامش مردم برعهده دارد. بی‌تردید دریافت مدال افتخار «مجاهدان واقعی فی سبیل الله» از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) نمودار روشن صلابت و اصالت این شیفتگان ولایت و طلایه‌داران عرصه امنیت و نظم است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر فراجا، فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی را به جنابعالی و آحاد کارکنان جان برکف و ولایتمدار و ثابت قدم آن فرماندهی سلحشور، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌ عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها