معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا خبر داد؛

برپایی نمایشگاه «اسوه» ویژه دستاورد‌های بسیج در مازندران

«مجیدی» از برپایی نمایشگاه «اسوه» ویژه دستاورد‌های برتر حوزه‌ها و پایگاه‌های نمونه و شاخص استانی و کشوری در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ - 09October 2022

برپایی نمایشگاه «اسوه» ویژه دستاورد‌های بسیج در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برپایی نمایشگاه «اسوه» ویژه دستاورد‌های برتر حوزه‌ها و پایگاه‌های نمونه و شاخص استانی و کشوری اظهار داشت: این نمایشگاه فضایی برای انتقال تجربه و الگوگیری از رده‌های مقاومت سپاه است و بطور سالانه ارزیابی و پایگاه‌های برتر و شاخص انتخاب می‌شوند.

مجیدی افزود: پایگاه‌های برتر و شاخص در زمینه‌های متعدد، عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی انتخاب می‌شوند و عملکردشان در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۱۰۹ پایگاه مقاومت برتر از سراسر استان در ۱۲۰ غرفه دستاورد‌ها و فعالیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند، گفت: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح هجدهم مهر افتتاح می‌شود و تا ۲۵ مهر از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب در محل پارک ملل ساری دایر خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا بیان کرد: فرماندهان و شورا‌های پایگاه عملکرد خود را در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و خدمت‌رسانی و گروه‌های جهادی و اقتصاد مقاوتی و کمک به خانواده‌ها و کارگاه‌های زودبازده، اختراعات و ابتکارات در این غرفه‌ها به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار