فرمانده انتظامی استان فارس:

اغتشاشگران به دنبال ضربه به پیکره نظام اسلامی بودند

سردار «حبیبی» گفت: در اغتشاشات اخیر حجاب و پدیده‌هایی نظیر آن بهانه بود و اغتشاشگران به دنبال ضربه به پیکره نظام اسلامی بودند.
کد خبر: ۵۴۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ - 09October 2022

اغتشاشگران به دنبال ضربه به پیکره نظام اسلامی بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «رهام بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس  امروز (یکشنبه) در دیدار با «محمد حسن اسدی» شهردار جدید شیراز و «مهدی طاهری» رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در دور ششم با تشریح تاثیر زیست مجازی بر حوادث اخیر اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر حجاب و پدیده‌هایی نظیر آن بهانه بود و اغتشاشگران به دنبال ضربه به پیکره نظام اسلامی بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس در این دیدار که به مناسبت تبریک هفته فراجا توسط مدیریت شهری و شورایی صورت گرفت ابتدا بیان کرد: همکاری مدیریت شهری با فرماندهی انتظامی در خدمات‌رسانی محسوس به مردم می‌تواند به آنها احساس امنیت، آرامش و تعبپلق خاطر بیشتری بدهد.

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: مجموعه مدیریت شهری و شورایی باید یک کارگروه ویژه در مواجهه با سه مقوله مهم ترافیک، معتادین متجاهر و منازل رها شده تشکیل بدهند.

رئیس پلیس فارس با بیان اینکه وظیفه اصلی پلیس خدمتگزاری به مردم و تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم است افزود: نیروی انتظامی در این راه روزانه شهید می‌دهد.

این پیشکسوت دفاع مقدس در پایان گفت: مظلومیت فراجا به قدری است که باید هم معترضان فریب‌خورده را از دشمنان نظان جدا کند هم علاوه بر جداسازی جوانان غفلت‌زده که تحت تأثیر دروغ‌های مجازی به میدان آمده‌اند، به برخورد با دشمنان و کارشکنان نیز بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار