فرماندار شهرستان قزوین:

سازمان انتظامی مظهر اقتدار و افتخار کشور است

کاظمی گفت: سازمان انتظامی مظهر اقتدار و افتخار کشور است و امنیت موجود در کشور حاصل تلاش شبانه‌روزی این سازمان خدوم است.
کد خبر: ۵۴۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ - 10October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عباس کاظمی» فرماندار شهرستان قزوین‌ به مناسبت هفته فراجا امروز (دوشنبه) با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین، به همراه خبرنگاران استان ضمن تبریک هفته فراجا اظهار داشت: سازمان انتظامی مظهر اقتدار و افتخار کشور است، امنیت موجود در کشور حاصل تلاش شبانه‌روزی این سازمان خدوم است.

وی افزود: مردم به سازمان انتظامی اعتماد دارند و همواره از پلیس حمایت می‌کنند، دشمنان کشور در صدد برهم زدن امنیت موجود هستند و از این رو با ایجاد جریان رسانه‌ای در فضای مجازی به دنبال تضعیف سازمان انتظامی بودند تا امنیت موجود را زیر سوال ببرند اما موفق نشدند و سازمان انتظامی همچنان مقتدرانه در کنار مردم ایستاد.

فرماندار شهرستان قزوین عنوان کرد: امروز فراجا مقتدر، خواست مردم و سازمان انتظامی ضعیف خواست دشمنان و اراذل است، همگان باید بدانند که تقویت جایگاه سازمان انتظامی باعث بالارفتن پرچم امنیت و در نتیجه سبب آرامش مردم خواهد بود.

کاظمی گفت: همه روزها روز سازمان انتظامی است چرا که ما در همه شرایط چه در تعطیلات، چه در روزهای عادی، در شهر، در روستا، در جاده، سفر و  در فعالیت‌های روزمره و به طور کلی در همه ساحت‌ها سازمان انتظامی را در کنار مردم می‌بینیم و کارکنان این بازوی توانمند نظام در همه ساعات و روزها افتخار خدمت به مردم را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار