مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

دیدار با خانواده‌های شهدا روحیه خدمت را تقویت می‌کند

سردار «باباخانی» گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک افتخار است و فرصتی مغتنم برای خدمت است.
کد خبر: ۵۴۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ - 10October 2022

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تجدید روحیه خدمت می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز با حضور در منزل بسیجی شهید «مجتبی پاخیزان» با مادر این شهید والامقام دیدار کرد و دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است و فرصتی مغتنم برای خدمت است و خانواده‌های شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارید.

وی گفت: خانواده‌های شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: حضور در کنار خانواده‌های شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

باباخانی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز باید در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: شهدای ما به‌ لحاظ فرهنگ عاشورایی است که جاودان هستند و دشمن نیز به این موضوع پی برده است.

سردار باباخانی با بیان اینکه شهدا از همه ما جلوتر بودند و تفکر عاشورایی داشتند، خاطر‌نشان کرد: ارزش گذاری به این تفکر این قدر مهم است که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.  

وی متذکر شد: ما باید هموراه یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم چراکه امنیت و پایداری نظام امروز مرهون رشادت‌های این شهیدان در گذشته است. همه مردم به خانواده‌ها شهدا مدیون هستند و امید می‌رود همه ما بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها