به مناسبت هفته فراجا صورت گرفت؛

دیدار جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با سردار اشتری

امیر سرتیپ نصیرزاده به‌مناسبت هفته فرماندهی انتظامی کشور با فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
کد خبر: ۵۴۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 10October 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته فرماندهی انتظامی کشور با حضور در ستاد فراجا با سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی دیدار کرد و هفته فراجا را به وی و آحاد کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این دیدار با تقدیم لوحی هفته فرماندهی انتظامی کشور را به فرماندهی این نیرو و کارکان فراجا تبریک گفت.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با سردار اشتری دیدار کرد

متن این لوح به شرح ذیل است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با اهداء سلام

فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی کل کشور و موسم تکریم و پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های فراجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم، شجاع و غیرتمند آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در این فرصت ارزشمند بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش‌های ماندگار و غرورانگیز فراجا در تولید امنیت، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی جامعه و بکارگیری سنجیده و عالمانه منابع فکری و ساختاری و هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نیرو‌های مسلح قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

در پایان یاد و خاطره حماسه‌های تاریخ‌ساز شهیدان، جانبازان و ایثارگران فراجا در هشت سال دفاع مقدس و آوردگاه‌های خطیر امنیت، انتظام و خدمتگزاری در جامعه را گرامی داشته و دوام توفیق سبزپوشان نیروی جان برکف، مومن، انقلابی و ولایتمدار و در عین حال مامن و ملجا مردم عزیز تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج)، و هدایت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را از ذات باریتعالی خواستارم.

جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار