رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

اقتدار و درایت پلیس در میدان ماموریت‌ها/ نیرو‌های پلیس برای امنیت مردم تا پای جان پیش می‌روند

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه نیرو‌های پلیس از جان، مال و ناموس مردم صیانت می‌کنند، گفت: این مجاهدان فی سبیل الله و خدمتگزاران صدیق مردم تا پای جان برای امنیت و آرامش مردم پیش می‌روند و قدردان توفیق خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۵۴۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 10October 2022

اقتدار و درایت پلیس در میدان ماموریت‌ها/ نیرو‌های پلیس برای امنیت مردم تا پای جان پیش می‌روندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، صبح امروز امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی کشور، با سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی دیدار و گفت‌وگو کرد و فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» در این نشست اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح پاک و طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور به ویژه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، همرزمانش و شهیدان انتظامی درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا  آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی روزافزون داریم.

وی افزود: در ابتدا از حمایت‌های برادر بسیجی و عزیزمان سرلشکر پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و همه همرزمانمان در این مجموعه از فراجا تشکر می‌کنم؛ انصافا شاهد حمایت‌های این عزیزان از پلیس هستیم.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی روحیه آفرین بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجبتی (ع) گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین سرمایه و پاداش برای نیرو‌های مسلح به ویژه فراجا است، این بیانات حکیمانه و پدرانه برای نیرو‌های پلیس بسیار «روحیه آفرین» بود.

وی با اشاره به از خودگذشتگی، ایثار و تلاش نیرو‌های پلیس برای تامین نظم و امنیت کشور خاطر نشان کرد: در فضای غبارآلود روز‌های اخیر نیرو‌های پلیس با اقتدار و درایت در میدان ماموریت ظاهر شدند.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه نیرو‌های پلیس از جان، مال و ناموس مردم صیانت می‌کنند، تاکید کرد: این مجاهدان فی سبیل الله و خدمتگزاران صدیق مردم تا پای جان برای امنیت و آرامش مردم پیش می‌روند و قدردان توفیق خدمت به مردم هستند.

وی در پایان خطاب به امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مطرح کرد: حضور شما در ستاد کل فرماندهی انتظامی کشور نشان دهنده عمق محبت و لطف شما به همرزمانتان در انتظامی کشور است و قدردان حمایت‌ها و پشتیبانی‌های شما عزیزان در ستاد کل نیرو‌های مسلح هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار