فرمانده کل انتظامی کشور:

تعاملات روزافزون سازمان‌های نیرو‌های مسلح / پلیس، مدافع حریم امنیت است

سردار اشتری با قدردانی از حمایت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح از فراجا گفت: شاهد تعاملات روزافزون سازمان‌های نیرو‌های مسلح در سایه پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردمی هستیم.
کد خبر: ۵۴۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 10October 2022

تعاملات روزافزون سازمان‌های نیرو‌های مسلح / پلیس، مدافع حریم امنیت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، صبح امروز امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی کشور، با سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی دیدار و گفت‌وگو کرد و فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

سردار اشتری در این دیدار با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس اظهار داشت: از حمایت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح از فراجا به منظور پیشبرد بهتر ماموریت‌های پلیس قدردانی ویژه‌ای دارم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تشریف فرمایی فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه تربیت افسری و پلیس امام حسن مجتبی (ع) در آستانه هفته فراجا امسال مطرح کرد: بیانات حکیمانه و پدرانه مقام معظم رهبری برای مردم و نیرو‌های مسلح، چون همیشه راهگشا، امیدآفرین و روحیه بخش بود و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را ناامید کرد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: پلیس سرباز ولایت و خادم مردم است و حرکت در خط ولایت را یک اصل اساسی می‌داند؛ خداوند را هزاران بار شاکریم که مدافع امنیت مردم هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت‌های ماموریتی پلیس را برشمرد و برلزوم تقویت تجهیزات و امکانات پلیس تاکید کرد.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود گفت: شاهد تعاملات روزافزون سازمان‌های نیرو‌های مسلح در سایه پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردمی هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار