فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا:

رمز موفقیت امروز کشور در گرو ایستادگی و مقاومت است

سردار «اوصانلو» گفت: کشور ایران در طول سال‌های اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته است و امروز نیز رمز مهم موفقیت در گرو ایستادگی و مقاومت است.
کد خبر: ۵۴۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳ - 11October 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نشست تخصصی اساتید دانشگاه‌های استان زنجان با حضور سردار «محمد تقی اصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، «حسن نقی‌لو» ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، «وهب جعفریان»، مسئول بسیج اساتید استان زنجان، «مجید نقی‌لو» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد. 

سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه در این نشست با بیان اینکه دفاع مقدس، هفته بسیار ارزشمند و مهم است، اظهار داشت: ملتی که دارای این چنین سرمایه انسانی باشد و از روحیه جهادی نیز برخوردار باشد هیچ وقت تسلیم زورگویان و ایادی استکبار نخواهد شد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برای ملت ایران آئینه تمام نمای رشادت، ایثار و از خود گذشتگی است که نسل ما باید با مطالعه و تحقیق نگذارند این شاهکار عظیم که متعلق به تاریخ یک ملت است، از بین برود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: همان‌طور که امام (ره) فرمودند ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی، حاج قاسم را به‌عنوان یک مکتب یاد می‌کنند و این همان فرهنگ مقاومت است. 

وی با بیان اینکه از 18 فروردین سال 59 تحریم‌ آمریکا علیه مردم ایران آغاز شد، ابراز داشت: آمریکا با طراحی کودتای نوژه در صدد ازبین‌بردن جمهوری اسلامی بود که به مدد الهی کودتای نوژه با شکست مواجه شد. 

سردار اصانلو با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آمریکا امروز از توانمندی‌ها قدرت همه‌جانبه ما نگران است، تصریح کرد: آمریکا زمانی که ساده‌ترین سلاح‌ها را در اختیار نداشتیم تمام دنیا را بسیج کرد تا هیچ‌گونه سلاحی به ایران فروخته نشود. 

وی با اشاره به اینکه امروز ما در قدرت نظامی، حرفی برای گفتن داریم که از برکات هشت سال دفاع مقدس و رشادت رزمندگان اسلام است، بیان داشت‌: وظیفه امروز ما جهاد تبین است همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مهمترین کار تبیین انقلاب و نظام به جوانان است و امروز نگرانی اصلی دشمن از پیشرفت ایران نشات گرفته چرا که برای آمریکا قدرت مهمترین مسئله است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار