عضو جامعه روحانیت شیراز:

امنیت امروز را مدیون ایثارگری‌ شهدا و جانبازان دفاع مقدس هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین «حدائق» گفت: ما مردم و مسئولین تمام مناصب و مسئولیت‎‌ها، امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌ و ایثارگری‌ شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۵۴۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 11October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا حدائق» عضو جامعه روحانیت شیراز امروز در دومین جلسه از دوره آموزشی معارف مهدویت که با موضوع «اخلاق مدیریتی، کارمندان مهدوی» در اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد اظهار داشت: تمام مناصب و مسئولیت‎‌ها، امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌ و ایثارگری‌ شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم.

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج) فارس با اشاره به هفته وحدت خاطرنشان کرد: اسلامی که امروز به دست ما رسیده، نتیجه اخلاق نیکوی پیامبر(ص) است.

وی افزود: والدین باید تلاش زیادی در تربیت فرزندان خود نمایند زیرا حضرت اباعبدالله ‌الحسین (ع) تمام هستی خود را در راه خدا و زنده نگه داشتن دین فدا کرد و مصائب عظیمی را در این مسیر متحمل شد و اگر ما نیز امروز می‌خواهیم فرزندانمان را حسینی تربیت کنیم، باید در مواجهه با مسائل جامعه، برخوردی علوی و فاطمی داشته باشیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: مسئولان باید با تلاش و خدمتگزاری به مردم به شهدای گرانقدرمان ادای دین کنند و با  تأسی از اخلاق نبوی در برابر حق باید صبور و در انجام وظایف خود شکیبا باشند و همواره جانب انصاف را نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار