نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

ابعاد تازه‌ای از عمق کینه دشمنان در فتنه اخیر نمایان شد

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» افتادن نقاب از چهره برخی منافقین را از برکات فتنه سازماندهی شده اخیر دانست و گفت: این ماجرا ماهیت درونی برخی افراد را نمایان‌تر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ - 11October 2022

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه در آیین تجلیل از مجاهدت‌های سردار شهید مدافع امنیت «سید حمیدرضا هاشمی» معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، افتادن نقاب از چهره برخی منافقین و افشای ماهیت واقعی آنان را از برکات فتنه سازماندهی شده اخیر عنوان کرد و اظهار داشت: در ماجرای کاملاً سازمان‌دهی شده اخیر ابعاد تازه‌ای از عمق کینه دشمنان انقلاب اسلامی نمایان شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی از این آشوب‌ها به‌عنوان فتنه یاد کرد و گفت: این ماجرا که با محوریت آمریکایی صهیونیستی و دسته‌ای از مزدوران و پیاده‌نظام دشمن از مرحله بهانه‌جویی در ماجرای فوت یک شهروند، به فاز تخریب، کشته‌سازی و نابودی اموال ملی و مردمی رسید، ماهیت درونی برخی افراد را نمایان‌تر و شفاف‌تر کرد.

وی شهادت را حیات طیبه و رستگاری عظیم خواند و افزود: مقام و منزلت شهید در پیشگاه پروردگار آن‌قدر بالاست که وقتی بناست تا عظمت و بزرگی امام حسین علیه السلام در یک کلام گنجانده شود، از او به‌عنوان «سیدالشهدا» یعنی سرور شهیدان نام برده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: شهید زنده و حیات‌آفرین است و بالاترین مزد برای مجاهد در راه خدا، شهادت است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی از مجاهدانی بود که در راه امنیت مردم در مخاطره‌آمیز‌ترین و سخت‌ترین میدان‌ها خدمت کرد و سرانجام در بطن و متن جهاد و میدان دفاع از امنیت به دست تروریست‌های مزدور و اجیرشده به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه برای فراهم آوردن زمینه ظهور منجی باید ناخالصی‌ها ریخته شود و شایسته از غیرشایسته بازشناخته شده و مومنان واقعی و صالحان از غیر آن‌ها شناخته شوند، خلوص و دفع ناخالصی را شرط تحقق ظهور عنوان کرد و افزود: دین‌دار پیروز و رستگار در شرایط فتنه کسی است که دیانت خود را سالم و سلامت نگه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با استناد به روایتی از امام علی علیه السلام اظهار داشت: گذر سلامت از شرایط فتنه و کسب عاقبت‌بخیری آن قدر اهمیت دارد که یکی از دغدغه‌های اصلی امیرمؤمنان علی علیه السلام نیز همین بود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: وقتی که امیر مومنان علیه السلام با آن کمالات و ویژگی‌ها، دغدغه سالم ماندن دین و دیانت خود در گذر زمان و شرایط فتنه را داشت، انقلابی بودن و کار‌های خوب انجام دادن در گذشته، ضمانتی برای اینکه تا آخر و به هنگام مردن نیز بر همین راه باقی باشیم، نیست.

وی بیان کرد: بسیاری افراد در جبهه‌های جهاد توفیق مجاهدت پیدا کردند، برای مبارزه با طاغوت و استکبار به زندان افتادند و سختی‌های زیادی متحمل شدند، اما چیزی که مهم است، بقای بر دین و دیانت و مجاهدت و انقلابی ماندن تا آخر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: شرط رستگاری در این دنیا که منتهی به ابدیت است، سالم ماندن دین و دیانت و باقی ماندن بر صراط مستقیم در روزگار فتنه است.

این مراسم با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم از جمله تعدادی از فرماندهان و رزمندگان سازمان اطلاعات سپاه و نیروی زمینی در شهرک فجر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها