اجرای نمایش «می‌شو سوزوکی» با موضوع دفاع مقدس در شیراز

نمایش «می‌شو سوزوکی» با موضوع دفاع مقدس از 16 مهر تا 26 مهر هرشب ساعت 18:30 در تالار لایق شیراز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 11October 2022

اجرای نمایش «می‌شو سوزوکی» با موضوع دفاع مقدس در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، نمایش «می‌شو سوزوکی» با موضوع دفاع مقدس که اجرای آن از 16 مهر آغاز شده تا 26 مهر هر شب از ساعت 18:30 در تالار لایق واقع در دروازه کازرون شیراز اجرا می‌شود.

نمایش «می‌شو سوزوکی» به موضوع حماسه دفاع مقدس اختصاص دارد و «اصغر گروسی» کارگردان این اثر با نگاهی متفاوت به این حماسه ماندگار پرداخته و توانسته به خوبی احساسات و هیجانات مخاطب به ویژه نسل امروز را درگیر خود کرده و بیننده را جذب خود کند.

نویسنده، طراح و کارگردان این اثر همچنان که اشاره شد اصغر گروسی است و مریم دهقانی، محمد امین محمدی، مهدی دلال و رضا گردپور در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند و ابوالفضل فیجان نیز دستیار کارگردان این اثر نمایشی است.

تنظیم صدا و نور می‌شو سوزوکی را محمد حسین زیتون و سید حسین حسینی بر عهده دارند و نرگس امیدپور مدیر صحنه، کیان معطری و امید زارع عوامل صحنه، سیده شیما رحیمی عکاس و شمیم عارفان نیز منشی صحنه است.

 می‌شوسوزوکی که در این فصل از اجرای آن حوزه هنری استان فارس و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس مشارکت و همکاری دارند سال گذشته توانست جوایز زیادی را از جشنواره‌های فرهنگی و هنری مختلف به دست بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها