معاون هماهنگ کننده فراجا:

آمادگی جسمانی کارکنان انتظامی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

سردار نوری‌نژاد گفت: ورزش و آمادگی جسمانی کارکنان در یگان‌های انتظامی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، زیرا در صورت نبودن آمادگی لازم نمی‌توانند در ماموریت‌های پیش رو موفق باشند.
کد خبر: ۵۴۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ - 11October 2022

آمادگی جسمانی کارکنان انتظامی یک ضرورت اجتناب ناپذیر استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه ورزش صبحگاهی که به مناسبت هفته فراجا به طور همزمان در سراسر کشور وبا حضور معاون وزیر ورزش و نمایندگانی از ستادکل نیرو‌های مسلح در محل صبحگاه ستاد کل فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا مجددا هفته فراجا را به کارکنان خدوم انتظامی وخانواده‌های آنان صمیمانه تبریک می‌گویم.

سردار نوری‌نژاد با تاکید براجرای بیش از پیش برنامه‌های درون سازمانی هفته فراجا از جمله هوشمند سازی، طرح‌های عمرانی ونیز ارتقاء آمادگی جسمانی برای انجام هرچه بهتر ماموریت‌های متنوع وپیچیده‌ای که این سازمان برعهده دارد، اضافه کرد: در مجموعه انتظامی آمادگی جسمانی برای انجام بهتر ماموریت‌های محوله حرف اول را می‌زند و به همین جهت است که در این مجموعه سه روز در طول هفته به ورزش صبحگاهی اختصاص یافته و بحمدالله در سراسر کشور کلیه یگان‌های ستادی وعملیاتی به این موضوع می‌پردازند.

معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه ورزش، ارتقاء روحیه وتقویت آن را در پی دارد خاطر نشان کرد: برخی افراد که ممکن است مشکلات جسمی نیز داشته باشند می‌توانند با ورزش آن را مرتفع وبه نوعی التیام بخش مشکلات خود باشند.

وی با بیان اینکه ارتقاء روحیه کارکنان منجر به افزایش بازدهی در خدمت رسانی وتامین نظم و امنیت جامعه خواهد شد، اظهار داشت: این امر سبب خواهد شد که ثمره آن برای مردم بزرگوار در ماموریت‌های انتظامی ملموس‌تر باشد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور افزود: فراجا همواره با نگاهی جامعه محور سعی دارد تا از آسیب‌ها و حوادث ناگوار برای کارکنان کاسته و با مشارکت دهی یکایک آحاد جامعه در بحث امنیت، مهمترین وظیفه خود که همان استقرار نظم و آرامش است را به بهترین شکل فراهم کند.

سردار نوری‌نژاد بیان کرد: با توجه به نوع ماموریت‌های محوله، ورزش و آمادگی جسمانی کارکنان در یگان‌های انتظامی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، زیرا در صورت نبودن آمادگی لازم نمی‌توانند در ماموریت‌های پیش رو موفق باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ورزش و پرورش قوای جسمانی علاوه بر نشاط و تندرستی، سلامت فکری و روانی را نیز در پی دارد و امروز یکی از مهمترین و ضروری‌ترین مسائل در فراجا توجه به امر ورزش و ارتقای توان و افزایش آمادگی جسمانی است.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها