جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تاکید کرد؛

لزوم آمادگی جسمانی و توان عملیاتی نیرو‌های مسلح/ تاب آوری در ماموریت‌ها از اثرات ورزش همگانی است

سردار شرفی گفت: آمادگی جسمانی و توان عملیاتی کلیه نیرو‌های مسلح مورد تاکید است، گفت: یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های انتظامی توسعه ورزش است.
کد خبر: ۵۴۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 11October 2022

لزوم آمادگی جسمانی و توان عملیاتی نیرو‌های مسلح/ تاب آوری در ماموریت‌ها از اثرات ورزش همگانی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه ورزش صبحگاهی که به مناسبت هفته فراجا به طور همزمان در سراسر کشور و با حضور معاون وزیر ورزش و نمایندگانی از ستادکل نیرو‌های مسلح در محل صبحگاه ستاد کل فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: پلیس به جهت نوع کار و ماموریت‌های خود، نیازمند قوای جسمانی سالم و نیرومند می‌باشد و براین واقف است که حفظ سلامتی و افزایش توانمندی و کارآمدی جسمانی کارکنان با ورزش و شادابی محقق می‌شود.

سردار شرفی با تاکید بر حفظ سلامتی کارکنان انتظامی بیان کرد: توفیقات چشمگیری که با تلاش کارکنان تلاشگر پلیس حاصل شده است بیان گر روحیه ایثار و صلابت و سلامت در بین آنان است، زیرا ورزش و پرورش قوای جسمانی علاوه بر نشاط و تندرستی، باعث سلامت فکری و روانی افراد نیز می‌شود و بی ترید در شرایط کنونی، یکی از مهمترین و ضروری‌ترین مسائل توجه به امر ورزش و افزایش روز افزون آمادگی جسمانی کارکنان پلیس است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه دو موضوع راهبردی از طرف سلسله مراتب فرماندهی برای کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح ابلاغ شده آمادگی جسمانی و توان عملیاتی کلیه نیرو‌های مسلح است اظهار داشت: سازمان انتظامی به عنوان یک مجموعه اثرگذار در تامین نظم و امنیت یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های خود را توسعه ورزش قرار داده است.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی و مهارتی در سطح نیرو از جمله راهبردی‌ترین برنامه‌های سطح فراجا محسوب می‌شود اظهار داشت: بیش از هزار نقطه در سراسر کشور وبه طور همزمان سه روز در طول هفته را ورزش انجام می‌دهند.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: در کنار ورزش همگانی مجموعه فراجا وسایر نیرو‌های مسلح در ورزش‌های تخصصی مدال‌های رنگارنگی را در سطح ملی و بین المللی کسب کرده اند و این که امروز مشاهده می‌شود کارکنان انتظامی از تاب آوری مطلوبی در ماموریت‌ها برخوردار هستند به همین جهت است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه زیر ساخت‌های توسعه ورزش و آمادگی جسمانی در مجموعه فراجا فراهم است گفت: اشتیاق وعلاقه‌ای که در کارکنان انتظامی وجود دارد موجب ارتقاء سازمان انتظامی خواهد شد و این مهم مورد تاکید سلسله مراتب فرماندهی نیز است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار